مذاکره فتح‌الله‌زاده با ماگات خانه نشین برای جانشینی ساپینتو

مذاکره فتح‌الله‌زاده با ماگات خانه نشین برای جانشینی ساپینتو

پایگاه خبری فوتبالی- علی فتح‌الله‌زاده قصد داشت پس از برکناری ریکاردو ساپینتو، یک سرمربی کهنه‌کار آلمانی را به جای او معرفی کند.

به گزارش فوتبالی، مدیرعامل سابق استقلال که روابط خوبی با ریکاردو ساپینتو نداشت، در چند مقطع قصد داشت او را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کند اما تصمیم او توسط هیات مدیره آبی‌ها وتو شد و حالا یکی از مدیران میانی باشگاه استقلال می گوید که فتح‌الله‌زاده برای جانشینی او با فلیکس ماگات به توافق هم رسیده بود.

ماجرا از این قرار بود که اختلاف ساپینتو و فتح الله‌زاده بر سر اتاقی که در کمپ حجازی مدنظر او بود آغاز شد اما این اتاق در اختیار مدیرعامل بود و فتح الله‌زاده هیچ وقت حاضر نشد این اتاق را به مربی پرتغالی بدهد. اختلافات بر سر این موضوع خیلی بالا گرفت و حتی کار به جایی رسید که مدیرعامل وقت آبی‌ها قصد داشت ساپینتو را از این تیم اخراج کند.

در ادامه نتایج استقلال به همراه ساپینتو در هفته‌های آخر دور رفت لیگ برتر و هفته های ابتدایی دور برگشت که با باخت مقابل تراکتور و سپاهان همراه بود موجب شده بود تا باز هم فتح الله زاده تصمیم به کنار گذاشتن ساپینتو بگیرد.

فرهاد موافق مدیر مجموعه‌های ورزشی باشگاه استقلال که در جریان همه این اتفاقات قرار داشت در آخرین گفت‌و‌گوی خود با یکی از خبرگزاری‌ها به این موضوع اشاره کرد و گفته است: " فتح الله زاده 2 هفته قبل از بازی با تراکتور با من تماس گرفت که به ساپینتو بگو من با فلیکس ماگات تمام کردم. بیاید همین الان استعفا بدهد و برود."

این خبر که در همان مقطع هم رسانه‌ای شد اما با مخالفت اعضای هیات مدیره ساپینتو تا پایان فصل در استقلال ماندگار شد تا ماگات سرمربی سابق بایرن مونیخ و هرتابرلین راهی ایران نشود. البته ماگات در حالی مدنظر فتح الله زاده بود که مدتها بود کار نمی کرد و تقریبا خانه نشین شده بود.

7655