حمله دختر سرمربی تراکتور به پیکه: دیگر نمی‌خواهم او را ببینم!

حمله دختر سرمربی تراکتور به پیکه: دیگر نمی‌خواهم او را ببینم!

پایگاه خبری فوتبالی - دختر پاکو خمز صحبت‌هایی جنجالی علیه جرارد پیکه مدافع سابق تیم ملی اسپانیا داشته است.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش بود که واکنش جرارد پیکه در یک برنامه اینترنتی در مورد باشگاه تراکتور جنجالی شد. مدافع سابق بارسلونا وقتی شنید که پاکو خمز در تیمی به نام تراکتور مربیگری می‌کند، با صدای بلند خندید چرا که فکر می‌کرد این یک شوخی است! (باتوجه به اسم خاص بودن تراکتور)

همین موضوع واکنش‌های منفی زیادی بین هواداران تراکتور داشت و تی‌تی‌ها با حضور در صفحه اینستاگرام مدافع سابق تیم ملی اسپانیا، ب وی گوشزد کردند که تراکتور چه باشگاه بزرگی است. حتی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در یک اظهارنظر جالب گفت که پیکه نام یک آدامس در ایران است!

حال انتشار صحبت‌هایی از نادیا خمز، دختر سرمربی تراکتور علیه پیکه بسیار خبرساز شده است. خانم خمز در اظهارات خود مدعی شده پیکه وی را تحقیر کرده و اصلا نمی‌خواهد دوباره وی را ببیند.

دختر سرمربی تراکتور که یک اینفلوئنسر اینستاگرامی است در یک لایو اینستاگرامی راجع به جرارد پیکه چنین گفته است: "برای من پیکه فردی نبوده است که بخواهم به او احترام بگذارم زیرا با دیگران رفتار خوبی نداشته است. یک بار با او در اتومبیل بودم و او فکر می‌کرد بسیار خوب است که از تمام چراغ‌های راهنمایی رد شود. چرا؟ نمی دانم اما به نظر او درست بود. علاوه بر این، او با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت وارد یک پارکینگ شد."

نادیا خمز سپس به بی احترامی پیکه به نگهبان پارکینگ اشاره کرد و اینکه با خودش گفته است که اینجا چه کار میکند. وی گفت: "باورم نمی‌شد. او مرا شرمنده کرد. او فردی نیست که به او اعتماد کنم. فکر می‌کنم اولین و آخرین باری بود که این شخص را می‌دیدم."

1997