کری‌خوانی تراکتوری‌ها برای جرارد پیکه/ سناریوی پیتر چک تکرار می‌شود؟

کری‌خوانی تراکتوری‌ها برای جرارد پیکه/ سناریوی پیتر چک تکرار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- صفحه شخصی ستاره سابق بارسلونا با هجوم هواداران تراکتور روبرو شده است.

به گزارش فوتبالی، از روز گذشته فیلمی از یک برنامه اینترنتی فوتبالی در اسپانیا با حضور جرارد پیکه، حسابی در ایران وایرال شده است. در بخشی از این گفتگو وقتی درباره پاکو خمز و باشگاه تراکتور صحبت به میان می‌آید، اتفاقی می‌افتد که به سوژه کاربران خصوصا هواداران تراکتور تبدیل می‌شود.

در این برنامه وقتی مهمان جرارد پیکه از او سوال میکند که "آیا می‌دانی خمز در ایران مربی چه تیمی است؟"، پیکه می‌گوید: "نه بگو، چه تیمی؟" وقتی در پاسخ به پیکه از تراکتور نام برده می‌شود خنده‌های او را به همراه دارد. علتش هم خاص بودن نام تراکتور و معنای یکسان آن در زبان اسپانیایی است و همین باعث می‌شود پیکه فکر کند دارند با او شوخی می‌کنند.

بعد از خنده‌های پیکه، میهمان برنامه به او می‌گوید: "نه جدی می‌گویم. تراکتور اسم یک تیم قدیمی و بزرگ فوتبال در ایران است که در ادامه پیکه به مهمانش می‌گوید چون اسم تراکتور را آورده فکر کرده که با او شوخی می‌کند.

تعجب پیکه از حضور خمز در تراکتور

تمام این صحبت‌ها کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد اما آنچنان در بین هواداران فوتبال ایرانی مورد توجه قرار می‌گیرد که در نهایت به واکنش طرفداران تیم تبریزی منجر می‌شود. کافی است به صفحه شخصی جرارد پیکه سری بزنید و کامنت‌های نوشته شده زیر آخرین پستش را مرور کنید تا ببینید پرشورهای تبریزی در صفحه این ستاره فوتبال آتش بازی به راه انداخته‌اند. آنچه در اکثر کامنت‌ها مشترک است تصاویر تراکتور و نام این باشگاه و قلب‌های قرمزی است که پرشورها برای اثبات علاقه‌شان به این تیم منتشر کرده‌اند. در این بین گروهی برای پیکه کری هم خوانده‌اند و گروهی دیگر سعی به معرفی باشگاه محبوب خود به مدافع سابق تیم ملی اسپانیا داشته‌اند.

در یکی از هجمه‌های کامنتی اخیر هواداران ایرانی به صفحه بزرگان فوتبال جهان، پیتر چک وادار به تمجید از "کاراکتر بهتاش فریبا در سریال پایتخت" شد و برای او کامنت گذاشت و حال باید دید اسطوره بارسلونا چه واکنشی از خود نشان خواهد داد.

6442