گزارش روز؛ معمای نیمکت استقلال

گزارش روز؛ معمای نیمکت استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی بعدی استقلال چه فردی خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که هواداران استقلال امیدوار بودند ریکاردو ساپینتو به همکاری‌اش با این تیم ادامه دهد، مربی پرتغالی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، تصمیم گرفت به همکاری با استقلال خاتمه دهد.

با توجه به اینکه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال، در برنامه فوتبال برتر اعلام کرده بود که تکلیف نیمکت این تیم نهایتا تا روز پنجشنبه( فردا) مشخص خواهد شد، حالا استقلالی‌ها منتظرند ببینند که چه کسی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی می‌شود.

از جواد نکونام در حالی به عنوان جدی‌ترین گزینه آبی‌ها نام برده شده که گویا شرط عجیب تعیین‌شده برای این مربی که در روزنامه دولت هم بازتاب داشته – اینکه او باید از یک چهره فوتبالی فوق‌العاده سرشناس، برای حضور در استقلال، اجازه بگیرد – باعث شده او از نیمکت این تیم دور شود هر چند که دیروز خبرنگار فوتبالی کسب اطلاع کرد که هنوز حضور این مربی در استقلال را نباید کاملا منتفی دانست.

از طرف دیگر صحبت از حضور مربی خارجی در استقلال هم هست و گویا آبی‌ها با دو مربی اسپانیایی و ایتالیایی صحبتهایی داشته‌اند.

نکته بسیار قابل توجه اینکه با توجه به تعویق مجمع باشگاه استقلال، تا روز برگزاری مجمع، حجت کریمی حق امضا نخواهد داشت و حتی اگر با مربی مورد نظرش هم به توافق برسد، امکان معرفی او به صورت رسمی را ندارد.

1984