ماموریت ویژه در اصفهان؛ رضاییان باید در سپاهان بماند

ماموریت ویژه در اصفهان؛ رضاییان باید در سپاهان بماند

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که شایعاتی درباره احتمال جدایی رامین رضاییان از سپاهان منتشر شده بود، این احتمال وجود دارد که او فصل آینده هم در اصفهان به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان که در ابتدای لیگ بیست‌ودوم به سپاهان پیوست، در پایان فصل و پس از بازی مقابل مس کرمان و در شرایطی که پرسپولیس در قائمشهر جشن قهرمانی گرفته بود، حرفهایی زد که بوی جدایی می‌داد.

طی چند وقت گذشته، رضاییان در بازار شایعات نقل و انتقالات، به تیمهای مختلفی لینک شده است. از علاقه او به بازی در خارج از کشور گرفته تا تمایل تراکتور به جذب این بازیکن و همچنین یک شایعه بسیار عجیب مبنی بر آنکه اگر یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس برود، رضاییان فصل آینده دوباره پیراهن قرمزها را بر تن خواهد کرد.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد که رضاییان قراردادی دو ساله با سپاهان داشته منتهی در قرارداد او بندی وجود دارد که به این بازیکن، اجازه جدایی از سپاهان را می‌دهد منتهی مدیران سپاهان در تلاش هستند تا بتوانند این بازیکن را راضی کنند که فصل آینده هم در اصفهان به فوتبالش ادامه دهد و اگر این اتفاق رخ دهد، ژوزه مورایس یکی از کلیدی‌ترین نفراتش را برای لیگ بیست و سوم هم در اختیار خواهد داشت.

7655