مقصد بعدی ساپینتو مشخص شد

مقصد بعدی ساپینتو مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلالدر آستانه حضور در تیم آپوئل قبرس قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، وب سایت kerkida روز گذشته دو خبر درباره ریکاردو ساپینتو منتشر کرد و از نزدیک بودن مربی تیم استقلال ایران به هدایت تیم آپوئل خبر داد.

این وب سایت در خبر ابتدایی خود نوشت: «موضوع هدایت فنی در آپوئل تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد. ساپینتو ۵۰ ساله امسال در باشگاه استقلال ایران کار می‌کرد. تیم او در حالی که به فینال جام حذفی نیز راه یافته بود، در جایگاه سوم لیگ و نزدیک به صدر ایستاد. در کنار او در تیم آپوئل هم نونو مورایس خواهد بود که در سال‌های اخیر با موفقیت در آکادمی‌های آپوئل کار می‌کند و عناوینی را به دست آورده است.»

این رسانه سپس ساعاتی بعد نوشت: «همانطور که توسط وب سایت ما فاش شد، ریکاردو سا پینتو سرمربی جدید آپوئل خواهد بود که نونو مورایس به او کمک می‌کند. به دنبال اطلاعاتی در مورد سرمربی جدید آپوئل، متوجه شدیم که او به دلیل علاقه و اشتیاق خود متمایز است. او همچنین به بازیکنانش کمک می‌کند و انگیزه و انرژی بیشتری به تیمش می‌دهد.»

آپوئل فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ قبرس را به دست آورد. نام ساپینتو در حالی برای این تیم قبرسی مطرح شده است که باشگاه استقلال اعلام کرده اولویت اول، دوم و سوم سرمربیگری این تیم برای فصل بعد ریکاردو ساپینتو است و تا روز پنجشنبه تکلیف این مربی مشخص خواهد شد.

پیش از این از تیم الغرافه قطر هم به عنوان مقصد احتمالی ساپینتو نام برده می‌شد.

6442