پیشنهاد از لیگ عربستان در کنار پیشنهاد آرسنال و بارسلونا برای هافبک فرانسوی چلسی

پیشنهاد از لیگ عربستان در کنار پیشنهاد آرسنال و بارسلونا برای هافبک فرانسوی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی – انگولو کانته هافبک تیم چلسی با وجود پیشنهاد بارسلونا و آرسنال به پیشنهاد ارائه شده از لیگ عربستان گوش می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد این هافبک فرانسوی 32 ساله در این تابستان به اتمام می‌رسد و آرسنال و بارسلونا به جذب او علاقه نشان داده اند. کانته اوایل این فصل تا نزدیکی عقد قراردادی جدید با تیم چلسی پیش رفت و علنا علاقه خود برای ایفای نقش در پروژه مائوریتسیو پوچتینو سرمربی جدید این تیم را اعلام کرده است. 

اما بر اساس گزارش های جدید کانته امکان انتقالی پر سود به لیگ عربستان را کاملا رد نکرده است و احتمالا پیشنهادی رسمی به این بازیکن ارائه خواهد شد. النصر تیم رونالدو و الاتحاد قهرمان لیگ عربستان به این بازیکن علاقه مند هستند. کانته در فصل 23-2022 با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است و تنها موفق به انجام 9 بازی برای تیم چلسی شده است اما قهرمان جام جهانی هنوز هم به عنوان یکی از بهترین هافبک های نسل خود به شمار می‌رود. کانته در سال 2015 از لیگ فرانسه به لستر سیتی پیوست و توانست در قهرمانی شگفت انگیز روباه ها در لیگ جزیره نقش پررنگی ایفا کند. عملکرد او در لستر باعث انتقال او به تیم چلسی تنها یک سال بعد از تاریخ سازی لستری ها شد که دومین قهرمانی این بازیکن فرانسوی در لیگ برتر انگلیس را برای او به ارمغان آورد، کانته پس از آن توانست قهرمانی درجام حذفی انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، سوپر کاپ انگلیس و جام جهانی را تجربه کند.

2102