تمجید ستاره اینتر از ارلینگ هالند

تمجید ستاره اینتر از ارلینگ هالند

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینتر می گوید که ارلینگ هالند می تواند به زودی بر دنیای فوتبال چیره شود و جزو بهترین بازیکنان تاریخ قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، سیتیزن‌ها تحت هدایت پپ گواردیولا فصل فراموش نشدنی را پشت سر می گذرانند. آن‌ها در لیگ برتر انگلیس پس از رقابت سنگین با آرسنال، موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند و در روز شنبه نیز با پیروزی 2-1 مقابل منچستریونایتد، قهرمان جام حذفی شدند. سیتیزن‌ها تنها یک فینال بزرگ دیگر تا رسیدن به رویای فتح 3گانه فاصله دارند. 

ارلینگ هالند یکی از مهره‌های کلیدی سیتی در این فصل بوده و رکوردهای زیادی را جابجا کرده است. لوکاکو به TV2 درباره ماشین گلزنی نروژی گفت: "او آماده برداشتن قدم بعدی و سلطه بر دنیای فوتبال است. او می داند چه می خواهد و چه قابلیت‌هایی دارد. او و منچسترسیتی به یک دیگر می‌آیند و ترکیب بسیار خوبی هستند. خیلی خوشحالم که یک مهاجم باکیفیت دیگر به دنیای فوتبال معرفی شده، چون مطمئنم رقابت بی نظیری ما برقرار خواهد شد."

"ما قبلاً مسی و رونالدو را داشتیم و حالا هالند ذهنیت این دو نفر را دارد. هالند تشنه موفقیت است و هیچ وقت از بردن خسته نمی‌شود. شما هرروز از این نوع بازیکنان نمی بینید."

4416