پایان عصر شهریاری مغانلو؛ نه جام برد نه به تیم ملی دعوت شد!

پایان عصر شهریاری مغانلو؛ نه جام برد نه به تیم ملی دعوت شد!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از نکات قابل توجه جدیدترین فهرست تیم ملی، غیبت آقای گل لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی، شهریار مغانلو زیر نظر ژوزه مورایس، به لحاظ آماری، فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و در حالی در دو جبهه لیگ و حذفی بر روی ۲۲ گل طلایی‌پوشان نقش مستقیم داشت که به لحاظ تاثیرگذاری، بالاتر از نفراتی چون مهدی قایدی، مهدی ترابی و رامین رضاییان قرار گرفت.

اولین کفش طلا بدون دشت جام

این اولین باری نیست که مغانلو صاحب کفش طلا می‌شود و در زمان حضورش در ملوان، با قوهای سپید عنوان آقای گلی مسابقات لیگ آزادگان را به دست آورده بود. 

13 گل مغانلو در رقابتهای این فصل لیگ برتر، اما برای قهرمانی سپاهان کافی نبود و سپاهان در کنار استقلال، شاهد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و البته جام حذفی بود.

 بزرگترین غایب فهرست جدید تیم ملی

 مهاجم ۲۸ ساله سپاهان که احتمالاً فصل آینده هم زیر نظر ژوزه مورایس طلایی‌پوش خواهد بود در اولین اردوی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی حضور داشت و حتی در دو بازی دوستانه ایران در برابر روسیه و کنیا به میدان رفت اما در فهرست جدید تیم ملی، خبری از این بازیکن نیست!

 قلعه‌نویی از سپاهان، پیام نیازمند، محمد دانشگر، رامین رضاییان و امید نورافکن را به اردو دعوت کرده اما ترجیح داده روی نام آقای گل لیگ برتر خط قرمز بکشد.

گویا سرمربی تیم ملی، مهدی محمدزاده، محمدرضا آزادی، محمد جواد محمدی و محمد مهدی قنبری را به صاحب کفش طلای لیگ بیست و دوم ترجیح داده است. 

گزارش از جواد حامدنیا/ پایگاه خبری فوتبالی

۹۰۹۸