ستاره منچسترسیتی: 3گانه؟ راجع به آن خیلی حرف نمی‌زنیم

ستاره منچسترسیتی: 3گانه؟ راجع به آن خیلی حرف نمی‌زنیم

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروینه ستاره منچسترسیتی اصرار دارد که او و دیگر بازیکنان این تیم، نگران فینال لیگ قهرمانان اروپا نیستند و آرامش خودشان را حفظ کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، سیتیزن‌ها تحت هدایت پپ گواردیولا فصل فراموش نشدنی را پشت سر می گذرانند. آن‌ها در لیگ برتر انگلیس پس از رقابت سنگین با آرسنال، موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند و در روز شنبه نیز با پیروزی 2-1 مقابل منچستریونایتد، قهرمان جام حذفی شدند. سیتیزن‌ها تنها یک فینال بزرگ دیگر تا رسیدن به رویای فتح 3گانه فاصله دارند. 

به نقل از دیلی میل، کوین دی بروینه گفت: "چه فصل فوق العاده‌ای داشتیم. به بهترین شکل خودمان را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول آماده می کنیم تا یک بازی خارق العاده دیگر داشته باشیم. واقعا فصل فراموش نشدنی داشتیم."

"آیا به 3گانه فکر می کنیم؟ خیلی راجع به این موضوع حرف نمی زنیم. بله شانس فتح 3گانه را داریم، اما اول می خواهیم از قهرمانی در چمپیونزلیگ مطمئن شویم. چندین سال است که به شدت دنبال فتح این جام هستیم و امیدوارم در این فصل بالاخره به هدف خود برسیم و تمامی هواداران سیتی را خوشحال کنیم. قهرمانی در لیگ قهرمانان، رویایی است که از بچگی داشتم."

4416