عکس؛ نیمار و امباپه در حال تماشای مسابقات اتومبیلرانی در اسپانیا

عکس؛ نیمار و امباپه در حال تماشای مسابقات اتومبیلرانی در اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه فوق ستاره پی اس جی تماشاگر مسابقات اتومبیلرانی در اسپانیا بود که البته برخی فوتبالیست های سرشناس نیز او را همراهی کردند.

به گزارش فوتبالی، گروهی از بازیکنان سرشناس به اسپانیا سفر کردند تا مسابقات اتومبیلرانی را تماشا کنند که کیلیان امباپه مهاجم پی اس جی یکی از سرشناس ترین نامها بود. در حقیقت تصاویر نشان می دهد که امباپه در حال قدم زدن است در حالی که ریس جیمز، میسون مونت و بن چیلول نیز در آن جا حضور دارند . نیمار، سرژ گنبری از بایرن مونیخ و ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول دیگر ستارگان حاضر در بازیها بودند. آیمریک لاپورت نیز پس از قهرمانی جام حذفی انگلیس در میان تماشاگران حاضر بود و لواندوفسکی نیز روز گذشته به تماشای مسابقات نشسته بود.

مسابقات گرند پریکس در اسپانیا توجه ستارگان معتبر دنیای فوتبال را به خود جلب کرد. بسیاری از این بازیکنان با اتمام فصل، تعطیلاتشان را آغاز کرده اند. امباپه شب گذشته در جشن قهرمانی پی اس جی در لیگ فرانسه شرکت کرد که به سرجیو ریکو دروازه بان پی اس جی نیز ادای احترام کرد که به خاطر سانحه در حین اسب سواری دچار ضربه مغزی شده است. 

مکس فرستاپن راننده طرفدار تاتنهام یکی از جذاب ترین شرکت کنندگان در مسابقات اسپانیا به شمار می رود.

4125