یک ژاپنی گزینه جانشینی هری کین در تاتنهام

یک ژاپنی گزینه جانشینی هری کین در تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین در آستانه ترک تاتنهام قرار دارد چرا که فقط تا سال 2024 با تیم انگلیسی قرارداد دارد و بعد از آن به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید، بایرن مونیخ و منچستریونایتد برخی از مشتریان هری کین هستند و به نظر می رسد که ستاره تیم ملی انگلیس قرار است که مسیر جدیدی را برای دوران فوتبالش انتخاب کند. 

آنژه پوستکوگلو سرمربی استرالیایی سلتیک یکی از گزینه های اصلی هدایت تاتنهام به شمار می رود که اگر هدایت تیم انگلیسی را به عهده بگیرد، یکی از مهاجمان محبوبش را هم با خود به لندن می برد. در حقیقت سان گزارش داده است که تاتنهامی ها در حال حاضر شرایط جذب کیوگو فوروهاشی مهاجم ژاپنی تیم سلتیک را به عنوان جانشین هری کین دنبال می کنند.

فوروهاشی 28 ساله گزینه ایده آلی برای تاتنهام به شمار می رود و در کنار سون هیونگ مین می تواند یک خط حمله آسیایی را در تاتنهام تشکیل بدهد. تیم لندنی حاضر شده تا برای جذب آقای گل لیگ اسکاتلند مبلغی بین 25 تا 30 میلیون یورو بپردازد. فوروهاشی در این فصل در سلتیک در 31 بازی  23 گل به ثمر رسانده است و یکی از موفق ترین بازیکنان زیر نظر پوستکوگلو بوده است. 

4125