وداع نیمار با مسی و پاسخ لئو در اینستاگرام

وداع نیمار با مسی و پاسخ لئو در اینستاگرام

پایگاه خبری فوتبالی - مسی در روز شنبه آخرین بازی خود را در پارک دو پرنس با پیراهن پی اس جی داشت که دوستش نیمار به علت مصدومیت نتوانست درون زمین باشد.

به گزارش فوتبالی، مسی رسما از پی اس جی جدا شد که گفته می شود الهلال عربستان محتمل ترین مقصدش خواهد بود. نیمار در پیامی اینستاگرامی با مسی وداع کرد و نوشت:" برادر، شرایط آن طور که تصور می کردیم پیش نرفت اما همه تلاش خود را کردیم. باعث افتخار بود که دو سال بیشتر در کنارت باشم.  در دوران جدیدت شاد و خوشبخت باشی. دوستت داریم."

مسی نیز البته در پیامی اینستاگرامی پاسخ ستاره برزیلی را داد و نوتش:"ممنون نیمار. فراتر از هر چیز همین در یادها می ماند که دوباره از بازی در کنار هم لذت بردیم و هر روز را کنار هم بودیم. برایت آرزوی موفقیت دارم. جدا از این که یک ستاره هستی، یک شخصیت فوق العاده هستی و در نهایت همین مهم است. خیلی دوستت دارم نیمار."

در حال حاضر نیمار هم برای ترک پی اس جی تلاش می کند که هنوز نتوانسته مقصد مناسبی برای خودش پیدا کند. مسی و نیمار در سال 2015 با هم در بارسلونا فاتح چمپیونزلیگ شدند و امید زیادی داشتند تا در پاریس هم این موفقیت را تکرار کنند اما تلاش آنها ثمره ای در بر نداشت و لئو پس از دو فصل ناکام در اروپا، از تیم پاریسی جدا شد.

4125