زلزله در کادر دروازه‌بانی تراکتور/ همه چشم انتظار تصمیم کاپیتان

زلزله در کادر دروازه‌بانی تراکتور/ همه چشم انتظار تصمیم کاپیتان

پایگاه خبری فوتبالی - کادر دروازه‌بانی تراکتور بیشترین تغییر در فصل آتی را خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، با تصمیم پاکو خمز مبنی بر اضافه شدن دستیاران اسپانیایی و حضور آلین دینکا در اردوی تیم ملی، این مربی رومانیایی که از لیگ نوزدهم و با مصطفی دنیزلی به تبریز آمده بود، به پایان همکاری چندین ساله خود با قرمزها رسیده است.

هم‌چنین احسان مرادیان دروازه‌بان دوم تراکتور که در پنجره زمستانی فصل قبل از صنعت نفت آبادان خریداری شد، دیگر جدا شده تی‌تی‌ها خواهد بود. مرادیان در روزهای نبود اخباری در بازی برابر پرسپولیس و مس رفسنجان عملکرد پرانتقادی داشت و نتوانست عمر حضور خود در تبریز را به بیش از یک نیم فصل برساند.

هم‌چنین دو دروازه‌بان جوان تراکتور یعنی مهدی حقیقت و رضا سیف‌احمدی هم از این تیم جدا خواهند شد. حقیقت چندی پیش با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد و سیف‌احمدی هم پس از ۶ سال حضور مداوم در جمع سرخ‌ها و بدون انجام حتی یک دقیقه بازی با رسیدن به سن بزرگسال مجبور به ترک تراکتور خواهد بود.

تنها فردی که از کادر سنگربانان تراکتور هنوز تکلیفش به طور کامل مشخص نیست، محمدرضا اخباری است. مشخص است که اخباری سر مبلغ تمدید قرارداد با مسئولان باشگاه اختلاف نظر دارد و باید دید درنهایت تصمیم وی چه خواهد بود. اگر تصمیم کاپیتان به جدایی باشد، دامنه تغییرات در بخش دروازه‌بانی تیم تبریزی صد در صدی خواهد بود که در نوع خود عجیب و جالب توجه است. البته شنیده شده که خانواده اخباری موافق ماندن او در تبریز نیست.

1997