زلاتان هنوز خیال خداحافظی از دنیای فوتبال را ندارد

زلاتان هنوز خیال خداحافظی از دنیای فوتبال را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان اذعان کرد که در فصل آینده نیز دوست دارد در میادین فوتبال حضور داشته باشد و بازی کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه میلان در بیانیه ای اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ با اتمام فصل از این تیم جدا خواهد شد. ابراهیموویچ نقشی کلیدی در قهرمانی میلان در لیگ ایتالیا داشت. او در اواخر سال 2019 به عنوان بازیکن آزاد راهی میلان شد و به این تیم کمک کرد تا دوباره به جمع مدعیان بزرگ فوتبال ایتالیا تبدیل شود. اما این فصل اصلاً فصل خوبی برای ستاره سوئدی سابق بارسلونا و منچستریونایتد نبود. این ستاره 41 ساله در این فصل، فقط یک بار از ابتدا برای روسونری به میدان رفت و در ماه آوریل دوباره مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد.

زلاتان درباره احتمال خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: "فکر می کنم هنوز چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارم و فعلاً به فکر خداحافظی نیستم. فکر می کنم باید به بازی کردن ادامه دهم، اما باید متعادل باشم. در زندگی اگر متعادل نباشید به یک بمب تبدیل خواهید شد و می دانید که بمب‌ها خواهند ترکید. در چند فصل اخیر خیلی به خودم فشار آورده بودم، اما هنوز ذهنیت بسیار قوی دارم. هربار که بازی می کنم، احساس می کنم سوپرمن هستم."

4416