پس از جنجال حضور کمک داور دربی در جشن قهرمانی قرمزها/ انتشار عکس اشکان خورشیدی در حلقه شادی پرسپولیسی‌ها!

پس از جنجال حضور کمک داور دربی در جشن قهرمانی قرمزها/ انتشار عکس اشکان خورشیدی در حلقه شادی پرسپولیسی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی- حواشی دربی فینال جام حذفی همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، یکصد و یکمین شهر آورد تهران با حاشیه های فراوانی همراه بود، این حواشی بیشتر از اینکه به بازیکنان و مربیان اختصاص داشته باشد، به تیم شلوغ داوری هم اختصاص داشت. 

حاشیه اول مصدومیت اشکان خورشیدی و تعویضش با محمد حسین زاهدی فرد بود که کمیته داوران را در نوک پیکان انتقادات قرار داد که چرا داوری که آمادگی بدنی نداشته است برای این بازی حساس انتخاب شده است. 

حاشیه دوم مربوط به جشن قهرمانی پرسپولیس بود، صحنه هایی که حتی از تلویزیون هم پخش شد که حسن ظهیری کمک داور دوم بازی به همراه پسرش در جشن قهرمان پرسپولیس حضور پیدا کرده است. البته خود ظهیری گفته آن پسربچه فرزندش نبوده و فقط این پسر بچه چون کسی را نداشته از او خواسته تا کنار یحیی گل محمدی و پیروانی و دیگر بازیکنان پرسپولیس بایستد و ظهیری نقش عکاس را بازی کند. اما حالاتی مثل گرفتن دست این پسربچه و خوش و بش خود ظهیری با گل محمدی و پیروانی و دیگر بازیکنان پرسپولیس آن هم با لباس داوری شائبه ها را بیشتر کرد و حتی برای ظهیری تشکیل پرونده شده و حتی خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران، علیه ظهیری مصاحبه کرده است.

حضور این کمک داور با پیراهن داوری در جشن قهرمانی پرسپولیس باعث انتقاد هواداران استقلال و حتی بسیاری از کارشناسان داوری شد و احتمال محرومیت این کمک داور وجود دارد.

ظهیری درباره آن کلیپ و حواشی ایجاد شده اینگونه توضیح داد: "به دنبال حاشیه ایجاد شده پس از بازی دربی، اعلام می‌کنم که این نوجوان فرزند من نبوده است و فقط به درخواست ایشان چند عکس گرفتم. اگر حضورم در آن مراسم باعث رنجش خاطر باشگاه بزرگ استقلال وهواداران فهیم و محترم فوتبال شده است، عذرخواهی می‌کنم!"

اما تازه ترین حاشیه مربوط به تیم داوری یک عکس است که عکاس حاضر در ورزشگاه در صفحه شخصی خود منتشر کرده است و شادی پرسپولیسی ها بعد از گل دوم است که یک داور دیگر یعنی اشکان خورشیدی را نشان می دهد که در حلقه شادی پرسپولیسی ها حضور دارد. البته تا وقتی ویدیوی این صحنه منتشر نشود نمی توان درباره این صحنه اظهار نظر قطعی کرد که چرا خورشیدی در حلقه پرسپولیسی ها حضور  دارد اما این عکس در فضای مجازی درحال وایرال شدن است و حاشیه جدیدی برای تیم داوری و کمیته داوران ایجاد کرده است که چرا داور اصلی دربی که مصدوم هم شد، باید در حلقه شادی پرسپولیسی ها حضور داشته باشد!

باید دید که کمیته داوران یا اشکان خورشیدی که در این عکس حضور دارد چه توضیحی برای این صحنه دارند.

۲۶۳۶