رسمی؛ جدایی «تک تیرانداز» رئال مادرید پس از هفت سال

رسمی؛ جدایی «تک تیرانداز» رئال مادرید پس از هفت سال

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو اسنسیو مهاجم اهل مایورکا پس از هفت سال از رئال مادرید جدا شد و به دوران حضورش در ورزشگاه برنابئو خاتمه بخشید.

به گزارش فوتبالی، آسنسیو به خاطر تخصص ویژه ای که در شوتهای از راه دور با پای چپ داشت، در میان هواداران رئال مادرید محبوبیت زیادی داشت و به دوران حضورش در ورزشگاه برنابئو پس از هفت سال خاتمه بخشید. این بازیکن در سال 2016 به رئال مادرید آمد که در همان اولین بازی خود در سوپرجام اروپا یک گل با شوت  از راه دور تماشایی مقابل سویا به ثبت رساند. 

باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای وداع آسنسیو را رسما تایید کرد:" باشگاه رئال مادرید تشکر و احترام خود را نسبت به مارکو اسنسیو ابراز می دارد، بازیکنی که به مدت هفت سال از پیراهن و آرم ما دفاع کرد.  با 20 سال سن به رئال مادرید آمد و توانست بخشی از تاریخ ما در یکی از موفق ترین دوره های تاریخ باشگاه باشد. مارکو آسنسیو در رئال مادرید هفده جام کسب کرد : سه جام باشگاه های اروپا، چهار جام جهانی باشگاه ها، سه سوپرجام اروپا، سه لالیگا، یک کوپا و سه سوپرجام اسپانیا. رئالی ها هرگز  روندش و تعهد بی نظیرش در این سالها را فراموش نخواهند کرد و برای خودش و خانواده اش در دوره جدیدش آرزوی موفقیت داریم."

آسنسیو دو پیشنهاد تمدید با رئال مادرید را رد کرد چرا که می خواست به جایی برود که دقایق بیشتری نصیبش شود. به نظر می رسد که این بازیکن با پاریسن ژرمن به توافق رسیده و قرار است که قراردادی چهار یا پنج ساله با دستمزد سالانه ده میلیون یورو با این تیم ببندد. قرارداد این بازیکن با رئال به اتمام رسیده و به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریس می شود.

4125