طنزترین قاب از قهرمانی پرهیاهوی پرسپولیس در جام حذفی (عکس)

طنزترین قاب از قهرمانی پرهیاهوی پرسپولیس در جام حذفی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- در دل حواشی عجیب فینال جام حذفی تصاویری طنز آمیز به ثبت رسیده است.

به گزارش فوتبالی، صد و یکمین جدال سرخابی‌های تهرانی با جنجالی‌ترین حواشی و اتفاقات ممکن آمیخته شد تا بعد از سالها، هیجانات دربی به ثبت اتفاقاتی کم سابقه منجر شود. اتفاقاتی که بسیاری از آنها زیبنده نبود و با شعار بازی جوانمردانه کاملا تفاوت داشت.

با توجه به حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی 101 به جرات میتوان گفت بعد از چهار سال پرتماشاگرترین دربی برگزار شد. چرا که از اواخر سال 1398 که شیوع ویروس کرونا باعث عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها شد تا به امروز هرگز شهرآورد تهران به اندازه مصاف فینال جام حذفی تماشاگر به خود ندیده بود. 

شاید همین مساله باعث شد تا کمی کنترل سکوها از اختیار خارج شود. تنش‌های داخل زمین و نیمکت نشیان دو تیم خیلی زود به هواداران منتقل شد تا پرتاب سنگ و بطری آب به سمت بازیکنان حریف خصوصا در موقع ارسال ضربات کرنر بیشتر شود. البته در این بین اتفاقات جالبی هم رقم خورده که حالا با تمام شدن بازی و خاموش شدن حواشی مرور برخی از آنها دستمایه طنز کاربران فضای مجازی هم شده است.

در یکی از صحنه‌هایی که هواداران استقلال به گوشه زمین سنگ پرتاب می‌کردند، یکی از سنگ‌ها به تصویربردار صدا و سیما برخورد کرد تا برای دقایقی بازی متوقف شود. گویا در همین گیر و دار اتفاق جالبی رخ میدهد که البته توسط قاب دوربین علیرضا زینلی عکاس سایت فوتبالی شکار می‌شود؛ افشین پیروانی که با سرعت به سمت برخی خبرنگاران و عوامل بازی در حرکت بوده و قصد داشته از آنها بخواهد از سکوها فاصله بگیرند، به دلیل شتابش در حرکت و صحبت کردن، آدامس از دهانش بیرون می‌افتد که البته سرپرست پرسپولیس سرعت عمل داشته و توانسته بلافاصله آدامس را روی هوا بگیرد و مجدد در دهانش بگذارد(!). در ادامه تصاویر مربوط به این ماجرا را مشاهده می‌کنید:

ناگفته نماند که تنها چهره مشترک دو مصاف سرخابی‌ها در فینال جام حذفی همین افشین پیروانی است. او که در دربی سال 78 دومین گل پرسپولیس و اصطلاحا گل قهرمانی تیمش را زد، حالا در فینالی که باز هم با برد 2 بر یک قرمزها به پایان رسیده به عنوان سرپرست تیم حضور داشته تا یکی از افراد خاص این بازی لقب بگیرد.

6442