واکنش پیروانی به شایعه جدایی یحیی گل‌محمدی و علیرضا بیرانوند

واکنش پیروانی به شایعه جدایی یحیی گل‌محمدی و علیرضا بیرانوند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم پرسپولیس به شایعات جدایی سرمربی و دروازه‌بان این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، فصل 1401-1402 برای پرسپولیس به بهترین شکل ممکن تمام شد و آن‌ها هر سه جام را تصاحب کردند. 

قرمزها که در لیگ برتر قهرمانی را هفته‌های پایانی از سپاهان و استقلال ربودند، در فینال جام‌حذفی هم شاگردان ساپینتو در پایان ۱۲۰ دقیقه شکست دادند و جامی دیگر را به تالار افتخارات‌شان بردند.

با این حال پس از قهرمانی در جام‌حذفی، اخبار نگران‌کننده‌ای به هواداران پرسپولیس رسید. یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای که داشت، گفته بود که می‌خواهد حداقل یک نیم‌فصل را استراحت کند. صحبت‌هایی که قرمزها را در شوک فرو برد و نگرانی بر شادمانی‌شان چیره شد.

دیروز هم شایعه‌ای پخش شد که دو باشگاه عربستانی از جمله النصر به‌دنبال جذب علیرضا بیرانوند هستند. بیرانوند که تابستان سال قبل از پرتغال بازگشت، فصل درخشانی را در پرسپولیس سپری کرد. او بیشترین کلین‌شیت لیگ برتر را به ثبت رساند و با سیوهایش در جام‌حذفی، دبل را ممکن کرد.

جدایی گل‌محمدی و بیرانوند می‌تواند شیرازه یکی از بهترین تیم‌ها پرسپولیس تاریخ را از هم بپاشاند. به همین خاطر اخباری که روزهای اخیر مخابره شده، حسابی پرسپولیسی‌ها را نگران کرده است.

با این وجود افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس روی آنتن شب‌های فوتبالی آمد و به این شایعات واکنش نشان داد. پیروانی گفت: " بیرانوند هیچ جا نمی رود. تمام بازیکنان آرزویشان است که در پرسپولیس بازی کنند و به این شایعات توجهی نکنید. همه آنها در پرسپولیس می‌مانند. یحیی گل‌محمدی هم واقعاً روزهایی بود که ۱۴ ۱۵ ساعت در روز با کادر فنی خود زحمت می‌کشید. او آن قدر تلاش کرد و نتیجه زحماتش را گرفت. امیدوارم خبر رفتن او صحت نداشته باشد . او واقعا در فشار بود. ما مشکل داشتیم و نمی‌دانید که چقدر سختی کشید . اگر عکس امسال را با سال قبل من مقایسه کنید میفهمید که امسال اندازه چند سال پیر شدم. باید هر جوری باشد امکانات فراهم شود. یحیی هم شرایط مهیا باشد در پرسپولیس می‌ماند. "

به نظر می رسد گل محمدی هم دیروز با سیاست خاصی ناز کرد و حالا که این فصل سه گانه گرفته، نازش هم خریدار دارد. بیرانوند هم تا سال 1404 با پرسپولیس قرارداد دارد که البته دارای بند فسخ 250 هزار دلاری است و باید دید تیمهایی که خواهان او هستند، حاضرند پول فسخش را بدهند یا نه. اما در حال حاضر همچنان بیرانوند، پرسپولیسی می‌ماند مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

2509