حمله بازیکن آژاکس به یک هوادار به خاطر توهین نژادپرستانه

حمله بازیکن آژاکس به یک هوادار به خاطر توهین نژادپرستانه

پایگاه خبری فوتبالی - استیون برخوس هافبک آژاکس به هواداری که در پایان بازی تیمش و توئنته توهینی نژادپرستانه انجام داده بود، حمله ور شد.

به گزارش فوتبالی، آژاکس که با گل توشان تادیچ پیش افتاده بود، در خانه توئنته با نتیجه سه بر یک شکست خورد. مانفرد اوگالده، خولیو پلگزوئلو و وکلاو سرنی برای آژآکس در این بازی گلزنی کردند. بدین ترتیب آژاکسی ها پایان فصل وحشتناکی داشتند و در لیگ هلند بعد از آیندهوون و فاینورد در رتبه سوم قرار گرفتند تا در فصل آینده راهی لیگ اروپا شوند. 

حالا انتشار فیلمی از برخوس بازیکن آژاکس خبرساز شده است. در حقیقت در پایان بازی آژآکس و توئنته، توهین نژادپرستانه یک هوادار باعث خشم برخوس شد تا این بازیکن به او حمله ور شود. 

ملی پوش هلندی پس از این درگیری سوار اتوبوس آژاکس شد تا از ورزشگاه خارج شود. گفته می شود که علت خشم برخوس، توهین نژادپرستانه به هم تیمی او یعنی برایان بابی بوده است. در حقیقت این هوادار عبارت "سیاهپوست سرطانی" را مورد استفاده قرار داده بود که باعث شد تا برخوس کنترل اعصابش را از دست بدهد.

آژاکس تا کنون واکنشی به این اتفاق نداشته است. برخوس هم که مقابل توئنته فرصت بازی پیدا کرده بود، واکنشی به این اتفاق نداشته است. بازیکن سابق واتفورد به عنوان یار تعویضی وارد  زمین شد و کارت زرد دریافت کرد. 

4125