پیش‌بینی مانچینی از فینال لیگ قهرمانان اروپا

پیش‌بینی مانچینی از فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است که اینتر توانایی شکست دادن منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارد. 

به گزارش فوتبالی، در روز 20 خرداد در شهر استانبول، تیم‌های منچسترسیتی و اینتر فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. من سیتی با پیروزی مقابل لایپزیش، بایرن مونیخ و رئال مادرید موفق به حضور در فینال شد و در آن سو، نراتزوری با شکست دادن پورتو، بنفیکا و میلان جواز حضور در فینال را به دست آورد. 

حالا روبرتو مانچینی سرمربی آتزوری که سابقه فتح لیگ برتر انگلیس با سیتی و سری آ با اینتر را در کارنامه‌اش دارد، راجع به این فینال هیجان انگیز گفت: "باشگاه های ایتالیایی می توانند در هر 3 تورنمنت لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس قهرمان شوند. البته، کار آسانی نیست، اما ممکن است. باشگاه‌های ایتالیایی که به فینال رسیده‌اند، 12 الی 13 بازیکن ایتالیایی در ترکیب خودشان دارد که بسیار مهم است. همه فکر می کنند که شانس پیروزی منچسترسیتی بیشتر است و آن‌ها مدعی اول قهرمانی هستند، اما بازی هنوز برگزار نشده و اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. من فکر می کنم که این فینال همچون فینال رم - سویا و فیورنتینا - وستهام، کاملاً 50-50 است و اینتر می تواند سیتی را شکست دهد."

4416