پیشنهاد شدن بازیکن چلسی به بارسلونا

پیشنهاد شدن بازیکن چلسی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره فرانسوی چلسی در هفته‌های اخیر به بارسلونا پیشنهاد داده شد.

به گزارش فوتبالی، از آنجایی که بارسلونا برای جذب یک هافبک دفاعی جدید برای جایگزینی کاپیتان خود یعنی سرجیو بوسکتس دست به کار شده است، نام بازیکن چلسی و تیم ملی فرانسه یعنی انگولو کانته دوباره به رادارهای این باشگاه برگشته است.

به گفته جرارد رومرو ظاهرا بارسلونا ۶ گزینه احتمالی برای جایگزینی کاپیتان در شرف خروج خود در نظر دارد و کانته یکی از گزینه های روی میز در باشگاه بارسلونا است.

درواقع، رومرو عنوان کرد در هفته های اخیر بعد از این که سرخیو بوسکتس خبر جدایی خود از باشگاه را اعلام کرد، مدیر برنامه‌های کانته او را به آبی و اناری ها پیشنهاد کرده است.

این هافبک فرانسوی قبل‌ها نیز با موافقت مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا یعنی متئو آله‌مانی برای انتقال به بارسا با این باشگاه رایزنی هایی کرده بود.

هرچند این مذاکرات با اعلام این خبر که ستاره ۳۲ ساله بعد از به اتمام رسیدن قرارداد فعلی در پایان فصل قصد دارد قرارداد خود را با چلسی تمدید کند خاموش شد.

اما در هفته‌های اخیر نیز به دلیل درگیری این ستاره باتجربه با مصدومیت جدید، هنوز پیشرفتی در این موضوع صورت نگرفته است و باید دید که در هفته های آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

1471