ترکیب فوق‌العاده‌ای که رئال مادرید در فینال سال 2017 چمپیونزلیگ داشت(عکس)

ترکیب فوق‌العاده‌ای که رئال مادرید در فینال سال 2017 چمپیونزلیگ داشت(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - فصل 2016/17 یکی از فوق العاده ترین فصل های کل تاریخ رئال مادرید به شمار می رود چرا که رئال مادرید در این فصل موفق شد دو گانه لالیگا - لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و برای اولین بار در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فرمت جدید این تورنمنت موفق شد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2016/17 به مصاف یوونتوس رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر یک یوونتوس را شکست دهد. گل های رئال مادرید را در این بازی کریستیانو رونالدو ( دو بار )، کارلوس هنریکه کاسمیرو و مارکو آسنسیو به ثمر رساندند. تک گل یوونتوس را هم ماریو مانژوکیچ وارد دروازه کیلور ناواس کرد.

نسخه سال 2017 کریستیانو رونالدو یکی از بهترین نسخه های ستاره پرتغالی بود و خیلی ها معتقدند که سال 2017، آخرین سالی بوده که کریستیانو رونالدو در اوج بوده است و پس از آن روند نزول او آغاز شده و با ترک رئال مادرید این روند نزولی شدت گرفته است.

در آن زمان زین الدین زیدان هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و مثلث کاسمیرو، کروس و مودریچ در قلب خط هافبک رئال مادرید در اوج خود بود و شرایط سنی ایده آلی داشت.

1470