ناراحتی و خشم صلاح بعد از ناکامی لیورپول در کسب سهمیه لیگ قهرمانان

ناراحتی و خشم صلاح بعد از ناکامی لیورپول در کسب سهمیه لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول، ناراحتی‌اش را از ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده با هواداران لیورپولی در میان گذاشت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های منچستریونایتد و چلسی دیدار معوقه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس را در استادیوم الدترافورد برگزار کردند که در نهایت شیاطین سرخ با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند. این پیروزی باعث شد تا سهمیه لیگ قهرمانان شاگردان اریک تن هاگ قطعی شود و بدین ترتیب در فصل آینده، لیورپول در لیگ اروپا بازی خواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، محمد صلاح پس از دیدن پیروزی مقتدرانه شیاطین سرخ مقابل چلسی در توییتر نوشت: "من خیلی درمانده و ناراحتم. واقعا هیچ بهانه‌ای برای این کار نیست. ما همه چیز داشتیم تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کنیم، اما در نهایت شکست خوردیم."

"ما لیورپولیم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، کوچک ترین هدف ماست. من عذرخواهی می کنم، اما فعلاً نمی توانم خوشبین باشم. ما همه هواداران ناامید کردیم و از این بابت، شرمنده و ناراحتیم."

البته لیورپول در کل فصل بسیار بدی را پشت سرگذاشت، اما در اواخر فصل توانست به همان لیورپول همیشگی تبدیل شود. آن‌ها در 9 بازی قبلی خود، 8 بازی را پیروز شدند، اما در نهایت در کورس سهمیه به نیوکاسل و منچستریونایتد باختند.

4416