آمار ترانسفرمارکت؛ آلوز گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد!

آمار ترانسفرمارکت؛ آلوز گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد!

پایگاه خبری فوتبالی - طبق جدیدترین داده‌های سایت ترانسفرمارکت، ریکاردو آلوز گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران نام گرفت.

به‌ گزارش فوتبالی، با پایان فصل فوتبال در ایران، سایت جهانی ترانسفرمارکت که اطلاعات مربوط به خرید و فروش و قیمت فوتبالیست‌ها را جمع‌آوری می‌کند،اقدام به به‌روزرسانی قیمت‌های بازیکنان لیگ برتر ایران کرده است.

این به‌روزرسانی درحالی انجام شده که ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی و ۳۰ ساله تراکتور با جهشی قابل توجه برچسب یک و نیم میلیون یورویی روی خود می‌بیند و بالاتر از همه نفر اول است.

بعد از آلوز، مهدی قایدی ستاره آماده و سرحال این ‌روزهای استقلال با 1.4 میلیون یورو در رتبه دوم قرار دارد و مهدی ترابی از پرسپولیس با قیمت 1.3 میلیون یورویی سوم است.

محمد محبی، امید نورافکن، کوین یامگا، رضا اسدی، علیرضا بیرانوند، روبرتو تورس و میلاد سرلک هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا دهم ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر از دید ترانسفرمارکت قرار گرفته‌اند.

جالب‌تر اینکه صفحه رسمی اینستاگرامی ترانسفرمارکت بعد از آپدیتی که از لیگ برتر ایران داشته، پستی در رابطه با گران‌قیمت‌ترین بازیکنان ایرانی در صفحه خود منتشر کرده که با استقبال کاربران ایرانی هم‌ مواجه شده است.

1997