درخواست ساپینتو برای جذب ریکاردو آلوز

درخواست ساپینتو برای جذب ریکاردو آلوز

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بهترین پاسور فعلی لیگ برتر، در نقل و انتقالات نیم‌فصل راهی استقلال خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که مدیران استقلال به دنبال باز کردن پنجره نقل و انتقالات این تیم هستند تا بتوانند گزینه‌های مورد نظر ریکاردو ساپینتو را جذب کنند، گفته می‌شود اولویت آبی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی جذب یک بازیکن پلی‌میکر است. اگرچه طی روزهای گذشته از آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی فولاد خوزستان به عنوان گزینه مورد نظر استقلال نام برده شده اما همانطور که پیش از این نوشته بودیم، ساپینتو به دنبال این بازیکن نیست و گویا به دنبال آوردن هموطن سرشناسش به استقلال است.

این بازیکن کسی نیست جز ریکاردو آلوز که در نیم‌فصل اول، عملکرد بسیار خوبی در تراکتور داشت و طبیعی بود که از تیمهای مختلفی پیشنهاد داشته باشد. بعد از بازی جنجالی استقلال و تراکتور در جام حذفی، این خبر جالب و باورنکردنی منتشر شد که ریکاردو ساپینتو بعد از درگیری لفظی با آلوز، به او پیشنهاد بازی در استقلال را داده است!

اگرچه هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به شایعه استقلالی شدن آلوز، به قرارداد این هافبک پرتغالی با تراکتور اشاره کرده اما این بحث مطرح شده که تراکتور در صورت داشتن پیشنهاد خوب برای آلوز از طرف هر تیمی و سود مالی خوب برای باشگاه تبریزی، مشکلی با جدایی این بازیکن نخواهد داشت. البته که در راه این انتقال احتمالی دو مانع بزرگ وجود دارد. مانع اول، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات آبی‌هاست و مانع دوم، مخالفت احتمالی پاکو خمز با جدایی بهترین پاسور لیگ برتر. به این دو مانع می‌شود ماجرای طرفداران تراکتور هم اشاره کرد که مطمئنا طاقت جدایی آلوز را ندارند.

1984