سپاهان توافقی با فلاح نداشته است

سپاهان توافقی با فلاح نداشته است

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که عنوان شده سپاهان در حال انجام کارهای نهایی برای انتقال کاپیتان پیکان به اصفهان است اما هنوز توافقی در این باره صورت نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، امسال نیز مانند فصل‌های قبل خیلی از باشگاه‌ها برای تقویت تیم خود به پیکان چشم دوخته‌اند. پیکان که هر ساله از محصولات آکادمی خود استفاده می‌کند، هر ساله چندین ستاره را به فوتبال ایران ایران معرفی می کند که امسال هم در همین راستا چند بازیکن این تیم مورد توجه باشگاه‌های متمول قرار گرفته‌اند.

سامان فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی، امیر شبان، محمد مهدی لطفی و مهدی لیموچی از جمله بازیکنان تیم فوتبال پیکان هستند که در این فصل عملکرد خوبی داشتند و مورد توجه چند باشگاه قرار گرفته‌اند اما مانند فصل قبل خیلی از باشگاه‌ها در صدد جذب کاپیتان این تیم یعنی فلاح هستند.

این مدافع جوان که اردوی اخیر تیم ملی را به دلیل تصادف از دست داد، فصل قبل هم مورد توجه پرسپولیس، استقلال و سپاهان قرار داشت اما ترجیح داد تا در سال منتهی به جام جهانی در جمع خودرو سازان بماند تا بتواند فیکس در مسابقات به میدان برود.

با این حال او امسال هم مورد توجه خیلی از تیم ها است اما سپاهان بیش از هر تیم دیگری به جذب این ستاره علاقه نشان داده و حتی عنوان شده که توافقاتی هم برای خرید او انجام داده است. عنوان شد که این باشگاه حاضر است مبلغ رضایتنامه را هم به پیکان پرداخت کند تا بتواند به فلاح را به اصفهان ببرد اما شرایط در واقع متفاوت است.

فلاح که هنوز دو فصل دیگر از قراردادشض باقی مانده، بر خلاف سایر بازیکنان هم تیمی اش، بند فسخ در قراردادش ندارد و برای جدایی تنها باشگاه مورد نظر باید پیکان را راضی به فروش ستاره خود کند.

هنوز هم هیچ مکاتبه ای پیکان با باشگاه های دیگر برای فروش این ستاره جوان خود انجام نداده است.

2636