سامان فلاح در پرسپولیس؟ از همه طرف تکذیب شد!

سامان فلاح در پرسپولیس؟ از همه طرف تکذیب شد!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب مدافع پیکان است؟

به گزارش فوتبالی، سامان فلاح مدافع میانی ملی‌پوش و کاپیتان پیکان که در ابتدای فصل مورد توجه چند باشگاه لیگ برتری قرار داشت، با شروع دوباره نقل و انتقالات زمستانی، دوباره سوژه شایعات نقل و انتقالاتی شده است.

ماجرای پرسپولیسی شدن سامان فلاح پس از بازی پیکان- پرسپولیس بیشتر مورد توجه قرار گرفت چرا که او در پایان بازی، به سمت مرتضی پورعلی گنجی رفت و پیراهن خود را با او عوض کرد تا به نوعی علاقه خود را به این بازیکن و پیراهن پرسپولیس نشان دهد.

طی چند روز گذشته اخباری درباره نامه رسمی قرمزها به باشگاه پیکان برای جذب این مدافع جوان و ملی‌پوش منتشر شده بود اما یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی اعلام کرد این باشگاه تاکنون نامه‌ای برای جذب سامان فلاح به باشگاه پیکان ارسال نکرده است.

برخی معتقد هستند یحیی گل‌محمدی در پایان فصل با توجه به ماجرای جدایی احتمالی پورعلی‌گنجی و همچنین بالا رفتن سن گولسیانی نیم نگاهی به جذب سامان فلاح برای فصل آینده دارد اما مصاحبه امروز قائم مقام باشگاه پیکان نشان می‌دهد که فلاح قطعا تا پایان فصل در این تیم خواهد ماند.

پیش از این یکی از تیم‌های حاضر در لیگ ازبکستان حاضر شده بود با پرداخت 18 میلیارد تومان رضایت نامه این بازیکن را دریافت کند اما آنطور که خبرورزشی مدعی شده، پیکان با رقمی کمتر از 20 میلیارد تومان، رضایتنامه این بازیکن را صادر نخواهد کرد.

7655