شهباززاده همچنان در نقش احمد مومن‌زاده!

شهباززاده همچنان در نقش احمد مومن‌زاده!

پایگاه خبری فوتبالی- طلسم گلزنی سجاد شهباززاده کماکان ادامه دارد و او فقط یک بازی دیگر فرصت دارد تا فصل را بدون گل زده به پایان نبرد.

به گزارش فوتبالی، سجاد شهباززاده به‌طور قطع یکی از تلخ‌ترین فصل‌هایش را پشت سر می‌گذارد. او که لیگ بیستم را با آقای گلی در سپاهان به پایان برده بود، امسال در 16 مسابقه‌ای که برای استقلال به میدان رفته موفق به گلزنی نشده است. شهباززاده آنقدر قدر موقعیت‌هایش را ندانست که ساپینتو او را روی نیمکت بنشاند و بیشتر به‌عنوان مهره‌ای جایگزین از سجاد بهره ببرد.

شماره 10 این فصل استقلالی‌ها امشب هم درست زمانی به میدان آمد که خیال ریکاردو ساپینتو از برتری و صعود به فینال آسوده شده بود. در همین فرصت کوتاه هم او تا آستانه گلزنی پیش رفت و موقعیتی که جلالی ساخته و پرداخته کرد را به راحتی از دست داد.

طلسم گلزنی شهباززاده در این بازی هم شکسته نشد اما پاس گل چهارم استقلال را برای محبی ارسال کرد تا سهمی در برد پرگل آبی‌پوشان داشته باشد. بازی امشب رگه‌های امیدی از بازگشت به فرم قبلی این مهاجم 33 ساله را نشان داد و شاید شانس ماندن در استقلال را پیدا کند. البته به نظر می‌رسد ساپینتو چندان از شهباززاده راضی نباشد و احتمال جدایی او در تابستان بالا است.

او فقط یک دیدار دیگر فرصت دارد تا فصل را بدون گل زده به پایان نبرد. فینال جام‌حذفی که اصلا مشخص نیست به او بازی نرسد یا نه اما گلزنی در آن، می‌تواند ورق را به طور کامل برای شهبازازده برگرداند.

این روزهای شهباززاده را شاید بشود با احمد مومن‌زاده مهاجم استقلال در اوایل دهه هشتاد مقایسه کرد. مومن‌زاده فورواردی بود که خوب می‌دوید و تاثیرگذاری مشهودی برای استقلال اما گل نمی‌زد. او اصطلاحا چهارچوب‌شناس خوبی نبود و گزارشگران تلویزیونی او را با لقب "گل نزن" خطاب می‌کردند. حکایتی که انگار برای شهباززاده این فصل هم در حال تکرار است؛ با این تفاوت که هواداران و مربیان دیگر آن صبر دهه هشتاد را ندارند!

2509