چلسی مراسم جوایز آخر فصل را لغو کرد

چلسی مراسم جوایز آخر فصل را لغو کرد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی به خاطر آن که فصل را در نیمه پایینی جدول لیگ برتر انگلیس تمام خواهد کرد، نمی خواهد در پایان فصل، مراسم بهترین‌ها را برگزار کند. 

به گزارش فوتبالی، چلسی در آخرین بازی خود مقابل منچسترسیتی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا آن‌ها به طور قطعی، فصل را در نیمه پایینی جدول لیگ برتر انگلیس به اتمام برساند. در واقع، آن‌ها هیچ وقت در تاریخ خود، انقدر کم امتیاز به دست نیاورده بودند. آبی‌های لندن در حال حاضر با 43 امتیاز در رده دوازدهم هستند و حتی در صورت پیروزی در دو بازی آینده خود، باز هم نمی توانند به 50 امتیاز برسند. آخرین باری که این باشگاه لندنی در نیمه پایینی جدول، فصل را به پایان رساند به فصل 1995-96 برمی‌گردد که آن‌ها زیر نظر گلن هادل با 50 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفتند. 

به نقل از سایت و ایونینگ استاندارد، سران باشگاه چلسی تصمیم گرفتند که در پایان این فصل، دیگر مراسمی برای انتخاب بهترین‌های فصل برگزار نکنند، چون تیم مردان چلسی اصلاً عملکرد قابل توجهی نداشتند. در عوض، جایزه بهترین بازیکن فصل، بهترین بازیکن جوان فصل و بهترین گل فصل پیش از بازی خانگی آبی‌ها مقابل نیوکاسل در روز یک شنبه در ورزشگاه استمفورد بریج به برندگان اهدا خواهد شد."

البته چلسی از سال 2019 نتوانسته به خاطر کووید19 این مراسم را برگزار کند. انتظار می رود که تیاگو سیلوا، برنده جایزه بهترین بازیکن فصل شود.

4416