نساجی با این آمار آماده بازی با استقلال می‌شود

نساجی با این آمار آماده بازی با استقلال می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی مازندران در چه شرایطی آماده تقابل با شاگردان ریکاردو ساپینتو در نیمه نهایی جام حذفی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، قهرمان فصل گذشته جام حذفی در حالی فردا به مصاف استقلال خواهد رفت که تغییر سرمربی تیم قائمشهری هم جواب نداد و کارلوس انرخوس هم دوای درد هواداران پرشمار این تیم نبوده است.

 نساجی که با شکست سنگین 4  بر صفر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه وطنی به کار خود در لیگ پایان داد، در نیم‌فصل دوم اصلا موفق به شکست هیچ تیمی نشد و تنها برد این تیم، مربوط به بازی با پیکان در جام حذفی می‌شود پس از نفت مسجد سلیمان، بدترین آمار دفاعی لیگ، مربوط به این تیم بود.

طبق آمار منتشرشده، این تیم در 6 بازی آخرش، آمار ضعیف 4 باخت و 2 تساوی را ثبت کرده و 12 گل خورده و تنها یک گل زده، در کارنامه شاگردن کارلوس انرخوس دیده می‌شود. مربی‌ای که گفته می‌شود اگر فردا از استقلال شکست بخورد، مجبور به خداحافظی با نیمکت نساجی خواهد شد. 

نساجی در دوره قبل، با هدایت ساکت الهامی توانست شاگردان فرهاد مجیدی را در مرحله یک چهارم نهایی حذف کند و حالا باید منتظر ماند و دید که انرخوس هم می‌تواند استقلال را از جام حذفی کنار بزند یا نه.

7655