آخرین فرصت این دو استقلالی برای بازگرداندن محبوبیت از دست‌رفته

آخرین فرصت این دو استقلالی برای بازگرداندن محبوبیت از دست‌رفته

پایگاه خبری فوتبالی- علاوه بر اهمیتی که جام‌حذفی برای استقلال دارد، برخی بازیکنان این تیم می‌خواهند از آخرین فرصت‌شان برای درخشش در فصل جاری و جبران اشتباهات گذشته به بهترین نحو استفاده کنند.

به گزارش فوتبالی، آبی‌ها که رقابت در لیگ را به دو رقیب خود باخته‌اند، حساب ویژه‌ای روی جام حذفی باز کرده‌اند. شاگردان ساپینتو بعد از برد روحیه بخشی که مقابل تراکتور به‌دست آوردند، چند روزی است تمرینات خود را برای بازی چهارشنبه شب با نساجی آغاز کرده‌اند.

تصاویری که از تمرین امروز و دیروز استقلالی‌ها منتشر شده، نشان می‌دهد بازیکنان پرنشاط و البته انگیزه زیاد خود را برای نیمه‌نهایی جام حذفی آماده می‌کنند. در این بین به نظر می‌رسد دو چهره انگیزه ویژه برای درخشش در جام حذفی داشته باشند. سیدحسین حسینی که این هفته‌ها با روزهای اوجش فاصله گرفته و سجاد شهباززاده که شانس زیادی برای پوشیدن پیراهن استقلال در فصل آینده ندارد.

حسینی در چند بازی اخیر گل‌های بدی دریافت کرد و مورد انتقاد ساپینتو هم قرار گرفت. محبوبیت حسینی به طور واضحی نزد هواداران کاهش پیدا کرده و شاید اگر نتواند خود را در جام حذفی اثبات کند، باید انتظار طلوع دروازه بان دیگری در استقلال را داشت. اگر چه بخت در این فصل در ابتدا با حسینی یار بود و فرصت حضور در جام‌جهانی را هم به دست آورد اما تا اینجا پایان خوبی برایش نداشته است؛ مگر اینکه خودش سرنوشت را تغییر دهد.

سجاد شهباززاده هم که این فصل به استقلال بازگشت، اصلا نتوانسته در حدواندازه کیفیت همیشگی خودش در سپاهان ظاهر شود. او هنوز نتوانسته برای استقلال گلزنی کند و اگر می‌خواهد کور سوی امیدی به آبی‌پوش بودن در فصل بعد داشته باشد، باید نمایشی متفاوت از خود در یک یا دو دیدار جام حذفی نشان دهد.

شهباززاده این روزها بیشتر دیدارهای استقلال را از روی نیمکت تماشا می‌کند و شاید حتی فرصت بازی در جام حذفی هم به او نرسد. با این حال او مصمم‌تر از همیشه در تمرینات حاضر شده تا شاید تقدیر احتمالی سال بعد را تغییر دهد و جایی میان لیست بلندوبالای مهاجمان آماده ساپینتو پیدا کند.

2509