وداع احساسی مهاجم برزیلی لیورپول با هواداران(عکس)

وداع احساسی مهاجم برزیلی لیورپول با هواداران(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – اشک های فیرمینو در آخرین بازی اش در آنفیلد از چشمانش جاری شدند.

به گزارش فوتبالی، روبرتو فیرمینو در آخرین بازی اش در لباس لیورپول در ورزشگاه آنفیلد با به ثمر رساندن گلی دیرهنگام 1 امتیاز را برای لک لک ها به ارمغان آورد. طرفداران لیورپول بابی فیرمینو و جیمز میلنر را در آخرین بازی آن‌ها برای قرمز ها در این ورزشگاه مورد ستایش قرار دادند. قبل از بازی بنر هایی با تصاویر این دو به اهتزاز درامد و هر دو بازیکن که بازی حساس امشب را از روی نیمکت آغاز کردند پس از خوانده شدن اسمشان به شدت مورد تشویق طرفداران قرار گرفتند.

هردو بازیکن در دقایق پایانی بازی در بین تشویق شدید حاضرین به میدان آمدند در حالی که حضورشان باعث انرژی گرفتن قرمز ها شد و گل دقیقه 89 فیرمینو روی ارسال محمد صلاح فرصت خوشحالی کردن مقابل طرفداران افراطی لیورپول را به او داد. فیرمینو در حالی که چشمانش از اشک خیس بودند توسط هم سنگرش آلیسون بکر در آغوش گرفته شد و درحالی که در گوش یار قدیمی روزهای موفقیت آمیز خود چیزهایی زمزمه می‌کرد.

آن‌‌ها بعد از بازی و جهت ادای احترام به هواداران لیورپول با همراهی خانوتده هایشان دور ورزشگاه چرخیدند و با طرفداران خود وداع کردند. هواداران ویژه لیورپول طی این دور افتخار سرود ویژه ای را برای فیرمینو خواندند و فیرمینو در این بازی احساسی عشق کامل شهری که برای 8 سال گذشته خانه او بوده را دریافت کرد.

تصمیم فیرمینو برای آینده خود هنوز نامشخص است اما با وجود این‌که این بازیکن برزیلی سال‌ها مهره ای کلیدی برای یکی از بهترین تیم های اروپا بوده قظعا مشتریان زیادی پیدا خواهد کرد.

2102