پیروزی حیاتی شیاطین سرخ در شب توقف لیورپول

پیروزی حیاتی شیاطین سرخ در شب توقف لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در برابر بورنموث به پیروزی رسید، اما لیورپول مقابل استون ویلا متوقف شد تا امیدهایش برای سهمیه لیگ قهرمانان، کمرنگ‌تر از همیشه شود. 

به گزارش فوتبالی، عصر شنبه از ساعت 17:30 به وقت تهران، چهار بازی به صورت همزمان از هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس برگزار شد. 

در یکی از مهم ترین دیدارها، منچستریونایتد در استادیوم ویتالیتی مهمان بورنموث بود. شاگردان اریک تن هاگ برای تثبیت جایگاه چهارمی و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، نیاز شدیدی به 3 امتیاز این بازی داشتند و امیدوار بودند تا اونای امری نیز بتواند از لیورپول امتیاز بگیرد. در این دیدار، منچستریونایتد خیلی سریع در دقیقه 9 با ضربه زیبای کاسمیرو به گل رسید و همین تک گل کافی بود تا شیاطین سرخ با نتیجه 1-0 پیروز از زمین بیرون بیایند و دست پر به منچستر بازگردند. 

در دیگر بازی حساس، لیورپول میزبان استون ویلا بود و حتی کلوپ بیشتر از تن هاگ به 3 امتیاز احتیاج داشت تا هنوز شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد، اما قرمزهای بندر مرسی ساید با نتیجه یک بر یک متوقف شدند تا با یک بازی بیشتر نسبت به منچستریونایتد، 3 امتیاز فاصله داشته باشند.

ولورهمپتون با نتیجه 1-1 مقابل اورتون متوقف شد و دیدار فولام - کریستال پالاس با حساب 2-2 پایان یافت.

4416