رامین رضاییان و طلسمی که شکسته نمی‌شود؛ ناکام‌ترین ستاره لیگ برتر!

رامین رضاییان و طلسمی که شکسته نمی‌شود؛ ناکام‌ترین ستاره لیگ برتر!

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان در یکی از بی‌نظیرترین فصل‌های بازی‌اش و درحالی که بسیار روی فرم بود بازهم نتوانست یک طلسم چند ساله را بشکند.

به گزارش فوتبالی، رضاییان که در لیگ بیست‌ودوم یکی از چهره‌های برتر سپاهان و شاخص فوتبال ایران بود مجددا نتوانست طعم قهرمانی در فوتبال ایران را بچشد. او یکی از معدود بازیکنانی است که در پرسپولیس رویایی هرگز نتوانست قهرمان لیگ برتر شود. در لیگ برتر پانزدهم که قرمزپوش شد، پرسپولیس به خاطر تفاضل گل، جام قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کرد.

رامین رضاییان در لیگ برتر شانزدهم به دلیل اختلافاتی که با برانکو داشت از تیم کنار گذاشته شد و در فصل گذشته هم که در نیم‌فصل به پرسپولیس پیوست تیم محبوبش نتوانست ششمین قهرمانی پیاپی‌اش را جشن بگیرد و استقلال به سلطه چندساله پرسپولیس بر لیگ برتر پایان داد.

طلسم رضاییان در امر قهرمان شدن در لیگ برتر به این فصل هم سرایت کرد و او با پیراهن سپاهان نتوانست جام طلایی رنگ را بالای سر خود ببرد. گفته می‌شود رضاییان که با هدف قهرمانی به سپاهان آمده بود، شاید دوباره بخواهد لژیونر شود و شانسش برای قهرمانی را در کشوری به جز ایران امتحان کند. این احتمال هم وجود دارد که او در سپاهان بماند.

گزارش از جواد حامدنیا / پایگاه خبری فوتبالی

۹۰۹۸