تاریخ برگه پزشکی سید محمد حسینی اشتباه نوشته شده است!

تاریخ برگه پزشکی سید محمد حسینی اشتباه نوشته شده است!

پایگاه خبری فوتبالی - فیزیوتراپ تراکتور می‌گوید همراه حسینی به مطب فوق تخصص ارتوپدی رفته و تاریخ مذکور در گواهی پزشکی از روی اشتباه نوشته شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از باخت سنگین دیشب تراکتور، هواداران این تیم که بابت نتیجه بسیار عصبانی هستند، بازیکنان غایب در این دیدار را متهم کرده‌اند که سرماخوردگی و مصدومیت آن‌ها صوری بوده و این نفرات عمدا بازی نکرده‌اند.

در همین راستا سیدمحمد حسینی مدافع سابق استقلال که این فصل در تراکتور بازی کرد با انتشار یک استوری از برگه پزشکی خود توضیح داد که از ناحیه مچ پا مصدوم بوده و گواهی منتشر شده مستند این ادعاست.

با این حال نکته‌ای که این گواهی پزشکی دارد مربوط به تاریخ آن است که به یک سال پیش تنظیم شده است؛ یعنی زمانی که حسینی بازیکن تیم هوادار بوده است! همین موضوع باعث شده تا طرفداران خشمگین تراکتور، مدافع تیم خود را به سندسازی محکوم کنند!

در همین راستا با مهرداد حبیبی، فیزیوتراپ باشگاه تراکتور ارتباطی گرفتیم تا کم و کیف ماجرا مشخص شود. حبیبی قویا تاکید می‌کند که تاریخ مذکور ناشی از اشتباه پزشک بوده و وی حسینی را همراهی می‌کرده است.

او در این رابطه به خبرنگار "فوتبالی" چنین توضیح داد: "من ایشان را همین چند روز پیش معاینه کردم و این حرف‌ها کاملا بی‌اساس است. دکتر نوالی به عنوان فوق متخصص، حسینی را معاینه کرده و ایشان سرشان بسیار شلوغ است و حتی به ما لطف کرد که بدون نوبت به ما وقت داد. این موضوع تاریخ هم از روی اشتباه بوده که دلیل آن مشغله فراوان ایشان بوده است که تاریخ را اشتباه نوشته است."

فیزیوتراپ تراکتور راجع به مصدومیت حسینی گفت: "حسینی در بازی با مس کرمان مصدوم شد و با درد بازی کرد. بازی با نساجی برای ما خیلی مهم بود و آقای خمز از ما خواسته بود هرجور شده ایشان برسد. ما با استرس وی را به بازی نساجی فرستادیم و از دقیقه ۵۵ به بعد با درد شدید بازی کرد. اگر حسینی را هم در بازی مقابل استقلال به زمین می‌فرستادیم قطعا آسیب خیلی بیشتری می‌دید."

وی ادامه داد: "حسینی به یک دوره توانبخشی نیاز دارد و باید تلاش کنیم وی را به فصل بعد برسانیم. بازیکنان مشتاق بازی بودند ولی امکان‌پذیر نبود و مردم خیالشان راحت باشد که هیچ غرضی در کار نبوده است."

فیزیوتراپ تی‌تی‌ها درباره هادی محمدی هم گفت: "بدشانسی ما سر همین بیماری هادی بود. وی یک بیماری ویروسی گرفت و نتوانست به تمرینات برسد که واقعا بدشانسی بود."

حبیبی در پایان درباره مصدومیت مهدی هاشم‌نژاد هم گفت: "هاشم‌نژاد در تمرین روز سه‌شنبه پایش پیچ خورد که پیچ‌خوردگی شدیدی هم بود و حتی شرایطش بدتر از آقای حسینی است. همان شب MRI گرفتم که بی‌ثباتی مچ پا و آسیب غضروفی هم مشاهده شد. در آسیب غضروفی بازیکن حتی نباید تمرینات فیزیوتراپی را زود شروع کند، چه برسد که بخواهد تمرین تیمی داشته باشد. ایشان با ما به تهران آمد و همراه من به فوق تخصص مراجعه کردیم که عکس و نامه‌هایش هم موجود است."

1997