بغض ستاره استقلال برای اثبات شایستگی/ جلالی با این گل ماندنی شد

بغض ستاره استقلال برای اثبات شایستگی/ جلالی با این گل ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی- امروز برای دفاع چپ ملی پوش استقلال اتفاقی خاص رقم خورد.

به گزارش فوتبالی، آخرین برد استقلال در لیگ بیست و دوم با اتفاقی دراماتیک همراه بود. جایی که در واپسین لحظات نیمه اول تیم استقلال با ابوالفضل جلالی برای سومین مرتبه دروازه تراکتور را باز کرد. بغض ترکیده این مدافع استقلال بعد از گلزنی از هیچکس پوشیده نماند تا مشخص شود در فصلی که گذشت او چه فشاری را تحمل کرده است.

وقتی که ابوالفضل جلالی با وجود مصدومیت مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفت و از سایپا به استقلال آمد، انتقالش با انتقادهای متعددی همراه شد اما سرمربی وقت استقلال آنقدر به این خرید خود اطمینان داشت که پس از رفع مصدومیت او را به بازیکن ثابت و تاثیرگذار تیمش تبدیل کرد. جلالی در فصل قهرمانی استقلال آنقدر خوب بود که مورد توجه کارلوس کی‌روش هم قرار گرفت و مسافر جام جهانی قطر شد. 20 دقیقه حضور درخشان او در بازی مقابل آمریکا اعتراف کی‌روش نسبت به توانایی‌های این بازیکن را در پی داشت.

با این حال او پس از برگشت به مسابقات لیگ چندان فرصت بازی پیدا نکرد. علاوه بر مصدومیت و دوری چند هفته‌ای حتی وقتی شرایط بازی به دست آورد باز هم نتوانست نظر مثبت ساپینتو را جلب کند و به یک نیمکت نشین ثابت تبدیل شد. جلالی در این دوره لیگ برتر فقط در 15 بازی (به عنوان بازیکن ثابت و تعویضی) فرصت حضور در زمین پیدا کرد و تک گل فصلش را امروز مقابل تراکتور به ثمر رساند.

گل امروز ابوالفضل جلالی و بغض ترکیده و فریادش در برابر هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه از فشار درونی این بازیکن در طول فصل حکایت داشت. فشاری که در آخرین بازی لیگ به مرز انفجار رسید و شایستگی مدافع ملی‌پوش آبی‌ها را بیش از پیش نشان داد. قطعا ساپینتو از گلزنی امروز ابوالفضل جلالی خوشحال است چرا که حالا برای ماموریت سخت قهرمانی جام حذفی در پست دفاع چپ دو ستاره آماده در اختیار دارد. با این گل جلالی در استقلال ماندنی به نظر می‌رسد. ساپینتو هم البته در این بازی نشان داد که به جلالی اعتقاد دارد.

6442