مدیران باشگاه استقلال آماده مذاکره با سانتاکلارا/ آیا قرارداد این مهاجم تمدید می شود؟

مدیران باشگاه استقلال آماده مذاکره با سانتاکلارا/ آیا قرارداد این مهاجم تمدید می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی-محمد محبی یکی از بازیکنان تاثیرگذار این فصل استقلال در خط حمله، نهم تیرماه قراردادش با این تیم به پایان می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، محمد محبی مهاجم بوشهری تیم استقلال که تا اینجای فصل توانسته از مجموع گل‌های زده تیمش ۸ گل را وارد دروازه حریفان کند دومین گلزن برتر استقلال به شمار می‌رود.

محبی در روزهای گذشته در گفتگو با اعضای کادر فنی در این باره که دوست دارد در تیم استقلال بماند یا نه اعلام کرده علاقمند است همچنان در جمع آبی‌پوشان باقی بماند. او جو تیم استقلال همراه با حضور ریکاردو ساپینتو را دوستانه می داند و رابطه خوبی با دیگر استقلالی‌های این تیم دارد. او شرایط این فصلش را خوب و تیم پرطرفدار استقلال را دوست داشتنی توصیف کرده و امیدوار است مذاکرات باشگاه استقلال و سانتاکلارا به سرانجام مثبتی بیانجامد.

در لیست‌های مازاد غیررسمی منتشر شده در روزهای گذشته از بازیکنان استقلال هرگز نام محمد محبی بین نفراتدیده نشد و نامش بین خروجی های استقلال وجود نداشت. با این وجود از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مدیران این مجموعه در حال رایزنی با مدیر برنامه این بازیکن و آژانس نقل و انتقالاتی هستند که او را از سانتاکلارا به استقلال منتقل کرده است. اگر مشکلات مالی بین دو باشگاه برطرف شود این احتمال که قرارداد محبی یک سال دیگر با استقلال تمدید شود زیاد است.

محمد محبی تا نهم تیرماه سال ۱۴۰۳ با باشگاه سانتاکلارا قرارداد دارد و تا آن زمان بازیکن این تیم پرتغالی محسوب می‌شود ولی قرار داد فعلی‌اش با استقلال تا سی‌ام جون یعنی نهم تیر ماه به پایان می رسد.

۹۰۹۸