دلیل بامزه بغل کردن وینیسیوس پس از بازی از زبان کایل واکر

دلیل بامزه بغل کردن وینیسیوس پس از بازی از زبان کایل واکر

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر دلیل خنده دار خود برای در آغوش گرفتن وینیسیوس پس از بازی رفت لیگ قهرمانان را بر ملا کرد.

به گزارش فوتبالی، مدافع راست انگلیسی تیم منچستر سیتی سه شنبه گذشته در بازی رفت مقابل رئال مادرید جدال بی امانی با وینیسیوس برزیلی داشت. وینیسیوس در اغلب زمان بازی پیروز جدال ها در تقابل با واکر بود و گل زیبایی را از فاصله دور به تور دروازه سیتیزن ها چسباند که در نهایت به مساوی 1-1 بازی انجامید.

یکی از برجسته ترین صحنه های بازی بین واکر و وینیسیوس وقتی بود که وینیسیوس تلاش کرد تا با تکنیک رنگین کمانی توپ را از بالای سر واکر عبور دهد. او نتوانست حرکت خود را با موفقیت تکمیل کند و در انتها مالکیت توپ را از دست داد. جدا از تنش هایی که جدال بین او بازیکن داشت، در پایان بازی این دو بازیکن با روی خندان هم دیگر را در آغوش گرفتند و واکر در مورد این اتفاق در پایان بازی چنین گفت :" خب من رفتم تا او را بغل کنم چون او تلاش کرد تا با تکنیک رنگین کمانی از من عبور کند، نباید این کار را بکنی چون من نمی‌خواهم به میم (عکس های خنده دار وایرال شده در شبکه های اجتماعی) تبدیل شوم. نه! اما ما مبارزه خوبی باهم داشتیم و من خیلی به او احترام می‌گذارم. بازی خیلی خوبی بود و همین‌طور یک مبارزه خوب و  درنهایت به هم احترام می‌گذاریم. با این حال وقتی فردا سوت شروع بازی زده شود درون بازی همه جدی هستند و یک جنگ واقعی خواهیم داشت."

وی ادامه داد:" او واقعا بازیکن خوبی است و هرکاری که برای کمک به تیمش لازم باشد را انجام می‌دهد. من سعی می‌کنم وارد بازی کسانی که با حرف های مزخرف سعی در بهم ریختن اعصاب من دارند نشوم. این‌که او با کوچک ترین برخورد به زمین بیفتد و درخواست کارت زرد کند بخشی از بازی است و به هرحال پیش می‌آید اما بیایید ارزش بازی او را پایین نیاوریم، او واقعا بازیکن با کیفیتی است. "

2102