سوژه روز/ تایید شایعه تغییر سرمربی استقلال توسط مدیرعامل لیگ برتری

سوژه روز/ تایید شایعه تغییر سرمربی استقلال توسط مدیرعامل لیگ برتری

پایگاه خبری فوتبالی- از گزینه جانشینی ریکاردو ساپینتو در استقلال، رونمایی شد!

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که به گفته سرپرست باشگاه استقلال، آبی‌ها به دنبال تمددید قرارداد ریکاردو ساپینتو هستند، اجرایی نشدن این مساله تا امروز باعث شده که شایعات زیادی درباره نیمکت استقلال برای فصل آینده منتشر شود.

از یکطرف این بحث مطرح شده که آینده ساپینتو در استقلال، رابطه مستقیم با سرنوشت این تیم در جام حذفی دارد و از طرف دیگر، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، امروز در مصاحبه‌ای مدعی شده که استقلال هم جزو مشتریان رحمتی محسوب می‌شود. نکته عجیب اینکه گفته می‌شود رحمتی در جریان پیشنهاد استقلال نیست منتهی خبر تمایل استقلال به همکاری با او به گوش مدیرعامل آلومینیوم اراک رسیده است. اینکه رجاییان چرا چنین چیزی را مطرح کرده در نوع خود عجیب به نظر می رسد. 

واکنش رجاییان به پیشنهاد استقلال هم جالب بوده و او گفته مشکلی برای جدایی این سرمربی وجود ندارد و رحمتی می‌تواند بخشی از پولی که از باشگاه آلومینیوم دریافت کرده را برگرداند و برود. به نظر می رسد رحمتی و آلومینیوم اراک، دچار اختلاف نظر و اختلاف سلیقه شده باشند.

جالب اینجاست که این شایعه در صورتی مطرح و به تایید مدیرعامل آلومینیوم رسیده که نه تنها رحمتی هنوز یک فصل دیگر با تیم اراکی قرارداد دارد بلکه سرپرست باشگاه استقلال، تقریبا هر روز درباره تمدید قرارداد ساپینتو صحبت کرده است.

البته در زمانی که علی فتح‌الله‌زاده قصد داشت زیر یک خم ساپینتو برود، نام رحمتی مطرح شده بود. البته این ماجرا به اواسط فصل برمی‌گردد منتها مشخص نیست چرا در این مقطع مدیرعامل آلومینیوم، نام رحمتی را دوباره مطرح کرده است. 

6442