قهرمانی بارسلونا در فاصله چهار هفته مانده به پایان لالیگا

قهرمانی بارسلونا در فاصله چهار هفته مانده به پایان لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و چهارم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و اسپانیول در ورزشگاه خانگی تیم اسپانیول به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و قهرمان فصل 2022/23 رقابت های لالیگا شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا اکنون پس از گذشت 34 هفته 85 امتیازی شده است و 14 امتیاز بیشتر از رئال مادرید دارد. قهرمانی بارسلونا چهار هفته مانده به پایان لالیگا قطعی شد.

تیم ژاوی هرناندز اکنون مزد فصل خوب خود در لالیگا را گرفت. ژاوی برای اولین بار است که به عنوان سرمربی قهرمان رقابت های لالیگا می شود و باید دید که در فصل های آینده باز هم می تواند این قهرمانی را تکرار کند یا خیر.

در این بازی گل های بارسلونا را رابرت لواندوفسکی ( دو بار )، آلخاندرو بالده و ژول کنده به ثمر رساندند. گل های اسپانیول را هم پوادو و خوسلو به ثمر رساندند.

در هر صورت پرونده این فصل از رقابت های لالیگا هم با قهرمانی بارسلونا بسته شد. بارسلونا اکنون برای اولین بار پس از فصل 2018/19 موفق شد قهرمان رقابت های لالیگا شود. لواندوفسکی هم اکنون در یک قدمی آقای گلی در این فصل از رقابت های لالیگا قرار دارد.

خلاصه بازی بارسلونا 4-2 اسپانیول

1470