عکس؛ توقف بازی خرونینخن-آژاکس با گاز دودزا

عکس؛ توقف بازی خرونینخن-آژاکس با گاز دودزا

پایگاه خبری فوتبالی - بازی خرونینخن و آژآکس تنها پس از شش دقیقه متوقف شد چرا که هواداران تیم میزبان عمدا با پرتاب مواد دودزا به درون زمین، جلوی برگزاری آن را گرفتند.

به گزارش فوتبالی، خرونینخن پس از 23 سال حضور در سطح اول فوتبال هلند، امسال سقوط خود را قطعی کرده است و برخی هواداران خشمگین این تیم در بازی با آژاکس با مواد آتش زا و دودزا وارد زمیثن شدند تا جلوی برگزاری بازی را بگیرند. در حقیقت فقط شش دقیقه از شروع بازی برگزار شده بود که برخی هواداران خرونینخن عمدا وارد زمین شدند و با پرتاب قوطی دودزا و مواد محترقه جلوی برگزاری بازی را گرفتند و پارچه نوشته هایی را به دست گرفتند که نشان از اعتراض انها به سقوط خرونینخن داشت. بازیکنان مجبور شدند که از زمین خارج شوند و به رختکن بروند و ماموران امنیتی هم سعی کردند که شرایط را کنترل کنند هر چند که اوضاع غیرقابل کنترل به نظر می رسید. 

هدف این افراد این بود که جلوی برگزاری بازی را بگیرند و به هدفشان هم رسیدند. در حال حاضر مقصر اصلی این شرایط، مدیران خرونینخن هستند که نتوانستند هواداران معترض را کنترل کنند. داور بازی در نهایت حکم به تعلیق بازی داد. دود شدید مانع از آن می شد که امکان دید وجود داشته باشد و سلامت تماشاگران و بازیکنان به خطر افتاده بود و به همین خاطر بازی لغو شد. مشخص نیست که ادامه بازی چه زمانی برگزار خواهد شد.

4125