پوستر بارسلونا شایعه خروج سه بازیکن را داغ کرد

پوستر بارسلونا شایعه خروج سه بازیکن را داغ کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا برنامه تور تابستان 2023 خود را در کشور آمریکا اعلام کرد که این تیم به مصاف یوونتوس، آرسنال، رئال مادرید و میلان می رود و در شهرهای سانتاکلارا، لس آنجلس،  دالاس و لاس وگاس بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، پوستر بارسلونا برای بازیهای تابستانی خود می تواند حاوی نکات مهمی باشد و در مورد ترکیب فصل آینده این تیم افشاگری کند. در حقیقت در این ترکیب بازیکنانی نظیر پدری، آرائوخو، دی یونگ، ترشتگن، دمبله، لواندوفسکی و گاوی حضور دارند که همگی بازیکنان مهمی در آینده بارسلونا هستند. بازیکن هلندی مورد توجه تن هاگ و یونایتد قرار دارد اما ژاوی به او کاملا اعتماد دارد. اما در این پوستر خبری از آنسو فاتی شماره 10 کنونی بارسلونا یا فران تورس و رافینیا نیست، سه بازیکنی که بحث خروجشان در این تابستان خیلی داغ است و بارسا می خواهد با فروش انها پول بازگشت مسی را جور کند. آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی نیز با وجود فصل خوبش در پوستر نیست و همین مسئله شایعه جدایی او را داغ کرده است.

در حقیقت نبود فاتی، فران و رافینیا در پوستر باعث شده تا شایعه جدایی آنها قوت بگیرد. در حقیقت هر سه بازیکن در لیست خروج بارسلونا قرار دارند و کاتالان ها می توانند از فروش آنها درآمدزایی کنند.

4125