مهاجم استقلال چگونه در تیمش ماندنی می‌شود؟/ تخفیف بدهید تا مشتری شویم!

مهاجم استقلال چگونه در تیمش ماندنی می‌شود؟/ تخفیف بدهید تا مشتری شویم!

پایگاه خبری فوتبالی-باشگاه استقلال برای فصل آینده هم محمد محبی را می خواهد.

به گزارش فوتبالی، هنگامی که محمد محبی به استقلال پیوست، فرصت کمی احتیاج داشت تا خود را با سایر نفرات هماهنگ کند و در کنار مهدی قایدی به یک زوج فوق العاده خطرناک برای حریفان تبدیل شود.

محبی که حالا توسط امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی  نیز دعوت شده است، از شرایط رضایت دارد و دلش می خواهد همچنان پیراهن استقلال را بر تن کند اما با توجه به اینکه بازیکن رسمی باشگاه سانتاکلارا پرتغال محسوب می‌شود و به صورت قرضی در اختیار آبی‌پوشان ایرانی قرار گرفته است، صرفاً علاقه خودش نمی‌تواند زمینه برای تمدید اقامت او در استقلال را فراهم کند و حتماً باید رضایت باشگاه پرتغالی هم جلب شود.

حجت کریمی دقیقاً به همین خاطر مذاکراتی را با طرف پرتقالی آغاز کرده و شرط ویژه‌ای برای آنها گذاشته است.  مدیر استقلال تاکید دارد تیمش محمد محبی را می‌خواهد اما با توجه به شرایط مالی باشگاه و افزایش قیمت ارز در ایران، سانتاکلارا باید برای فصل آینده تخفیف بدهد و مبلغ کمتری را در قیاس با این فصل از بابت ماندن محبی در استقلال تقاضا کند تا باشگاه ایرانی بتواند این پول را بپردازد و محبی را نگه دارد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه مذاکرات استقلالی‌ها با هموطنان کارلوس کی روش و البته خود ریکاردو ساپینتو برای وضعیت فصل آینده محبی چه خواهد شد.

۹۰۹۸