سرپرست استقلال تا ساعاتی دیگر راهی امارات می‌شود

سرپرست استقلال تا ساعاتی دیگر راهی امارات می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به منظور ملاقات با مدیران باشگاه الشباب الاهلی و گفت‌وگو درباره قرارداد ستاره بوشهری آبی‌ها، تا ساعاتی دیگر راهی امارات می‌شود.

به گزارش فوتبالی، حجت کریمی تا چند ساعت آینده تهران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد و قرار است در طول اقامت خود در کشور امارات با مدیران باشگاه شباب الاهلی ملاقات داشته باشد.

محور این سفر گفت‌وگو درباره قرارداد مهدی قایدی ستاره بوشهری استقلال است. قایدی سال ۱۴۰۰ و بعد از درخشش در استقلال با قراردادی پنج ساله به ارزش یک میلیون و 800 هزار دلار به شباب الاهلی ملحق شده بود اما بعد از یک فصل حضور ناموفق در این تیم، به طور قرضی به استقلال بازگشت.

طبق توافقاتی که مدیران باشگاه استقلال با مدیران باشگاه الشباب الاهلی داشتند، قرار شد آبی‌ها مبلغ یک میلیون درهم به اماراتی‌ها پرداخت کنند که البته تا هفته گذشته موفق به انجام این کار نشدند.

باشگاه استقلال پس از دریافت وام از بانک شهر، بدهی به الاهلی بابت رضایت‌نامه مهدی قایدی را پرداخت کرد. در واقع اصل مبلغ رضایت‌نامه به حساب باشگاه الاهلی واریز شد اما مبلغ جریمه هنوز پرداخت نشده است. طبق توافق‌نامه‌ای که در زمان مدیرت مصطفی آجورلو(مدیرعامل وقت استقلال) با باشگاه الاهلی به امضا رسید، استقلال متعهد شد در صورت تاخیر در پرداخت بدهی، جریمه پرداخت کند. حالا کریمی قرار است در سفر به امارات با مدیران الاهلی درباره کاهش این جریمه رایزنی کند.

2636