بیژن طاهری: روی کاغد شانس داریم اما لیگ برای ما تمام شده است

بیژن طاهری: روی کاغد شانس داریم اما لیگ برای ما تمام شده است

پایگاه خبری فوتبالی– سرپرست استقلال می‌گوید اتفاقات دو هفته پایانی لیگ به گونه‌ای رقم نخواهد خورد که استقلال در نهایت قهرمان لیگ شود و به همین دلیل تمرکز آبی‌ها روی جام‌حذفی است.

به گزارش فوتبالی، شکست در دربی و توقف بد موقع مقابل نفت آبادان قعرجدولی، استقلال که شانس دوم قهرمانی تا چند هفته قبل بود تا حدود زیادی از کورس کنار زد. حالا فاصله شاگردان سایپنتو با پرسپولیس صدرنشین به 4 امتیاز رسیده و در دو هفته باقی‌مانده، آن‌ها به چیزی بیشتر شبیه به معجزه احتیاج دارند تا جام لیگ بیست‌ودوم را بالای سر ببرند.

باوجود آنکه شانس قهرمانی استقلال کاملا از بین نرفته، بیژن طاهری سرپرست این تیم معتقد است که سپاهان و پرسپولیس در دو بازی آینده شان، تکلیف قهرمان را مشخص می کنند و به همین دلیل استقلال باید به فکر جام‌حذفی باشد.

طاهری که با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد‌، می‌گوید از نظر فوتبالی دیگر اتفاقی نخواهد افتاد که استقلال قهرمان لیگ بیستودوم شود.

 استقلال همچنان در جام‌حذفی حضور دارد و باید سوم خرداد ماه در تهران به مصاف نساجی مازندران رود.

ساپینتو و شاگردانش امیدوارند با عبور از نساجی علاوه بر فینالیست شدن، خود را برای انتقام در شهرآورد احتمالی با پرسپولیس آماده کنند. هر چند پرسپولیس هم در دیدار نیمه نهایی مقابل هوادار، کار راحتی نخواهد داشت.

2509