جواهر فوتبال هلند که دو بار بازداشت شد و در آستانه ترک فوتبال است

جواهر فوتبال هلند که دو بار بازداشت شد و در آستانه ترک فوتبال است

پایگاه خبری فوتبالی - همین چند وقت پیش بود که از محمد احتاراین به عنوان یکی از جواهرات آینده دار فوتبال اروپا اسم برده می شد اما شرایط برای این بازیکن به هیچ وجه خوب پیش نرفته است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 21 ساله هلندی در چهار ماه دو بار به علت ارتباط با جرایم سازمان یافته و حمله به نامزد سابقش اخراج شده است و در حال حاضر یوونتوس در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را فسخ کند.

نشریه هلندی تلگراف گزارش داده است که احتاراین در ماه فوریه به اتهام خشونت علیه نامزد سابقش بازداشت شده است و در ماه نوامبر نیز به اتهام ارتباط با مجرمان گروه های جرم های سازمان یافته و مافیایی بازداشت شده بود.

احتاراین مدتهاست که در تمرینات یوونتوس شرکت نمی کند. وی مدتی قرضی به آژاکس رفته بود و مدتی هم در سمپدوریا توپ می زد اما تلاش ها برای احیای دوران فوتبالش نتیجه ای نداشته است. حالا به نظر می رسد که این بازیکن با وجود آن که فقط 21 سال سن دارد، در مسیر ترک فوتبال قرار دارد. احتاراین زمانی به یکی از پدیده های فوتبال هلند تبدیل شده بود اما مسیر فوتبالش آن طور که می خواست، پیش نرفت و به نظر می رسد که خیلی زودتر از چیزی که پیش بینی می شد، به پایان مسیر فوتبالی خود رسیده است.

4125