بازیکن اسبق بارسلونا: قلبم 45 درصد مُرده است

بازیکن اسبق بارسلونا: قلبم 45 درصد مُرده است

پایگاه خبری فوتبالی - مارک اوورمارس بازیکن اسبق بارسلونا و تیم ملی هلند چند ماه پیش دچار حمله قلبی شد که عواقب بدنی سنگینی برایش داشت اما با لبخند می گوید:" من یک انسان خوشحال هستم."

به گزارش فوتبالی، اوورمارس حالا از این بحران بزرگ عبور کرده هر چند که نمی تواند مثل قبل کارهایش را انجام بدهد. او در سن 50 سالگی به عنوان مدیر ورزشی باشگاه رویال آنتورپ در لیگ بلژیک فعالیت می کند. او پیش از این در باشگاه محبوبش یعنی آژاکس فعالیت می کرد که به اتهام ارسال پیام های غیراخلاقی به کارکنان زن، از سمتش برکنار شد. 

اوورمارس حالا در مصاحبه با "هت لاتسته نیوز" اولین مصاحبه خود را از زمان سکته مغزی داشته و گفته است:" وقتی زیاد صحبت می کنم، از نظر تنفس دچار مشکل می شوم و برای این که تمرکز کنم، به انرژی  نیاز دارم. قلبم 45 درصد مرده است اما نباید برای من ابراز تاسف کنید. من انسان خوشحالی هستم چرا که حالا به بهترین شکل انرژی خود را تقسیم می کنم."

آنتورپ با حضور او شرایط بهتری داشته و قهرمان جام حذفی شده است. اوورمارس در این باره هم صحبت کرد:" وقتی جلسه یا نکته مهمی در برنامه ام وجود داشته باشد، روی آن تمرکز می کنم و روز بعدش می توانم ریکاوری کنم. ترجیح می دهم در این جا بمیرم تا این که هیچ کاری انجام ندهم."

4125