راه حل مشکلات چلسی از نگاه استرلینگ

راه حل مشکلات چلسی از نگاه استرلینگ

پایگاه خبری فوتبالی - رحیم استرلینگ راه حل مشکلات چلسی را به مالکان چلسی نشان داد.

به گزارش فوتبالی، رحیم استرلینگ به هیئت مدیره چلسی توصیه کرد تا اجازه دهند هرکس که در فصل بعد به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شد، حرف آخر را در همه چیز بزند. این مهاجم 28 ساله در تابستان سال گذشته و با قراردادی حدود 50 میلیون یورویی، از قهرمان لیگ منچستر سیتی به چلسی پیوست.

کالیدو کولیبالی، کارنی چوکواومکا، مارک کوکوریا، وسلی فوفانا و پیر امریک اوبامیانگ دیگر خرید های گران قیمت چلسی در تابستان گذشته بودند، اما به جای این‌که زیر نظر توماس توخل در کورس قهرمانی شرکت کنند همه چیز در غرب لندن آشفته شد. توخل در ماه سپتامبر از کار برکنار شد و توسط گراهام پاتر جایگزین شد، هرچند او نیز پس از 7 ماه اخراج شد و فرانک لمپارد به عنوان مربی موقت هدایت چلسی را در دست گرفت. آن ها در حال حاضر در رتبه 12 ام جدول قرار دارند و از نظر ریاضی هنوز امکان سقوط به دسته پایین تر را دارند.

استرلینگ که 4 بار با تیم سیتی قهرمان لیگ جزیره شده است درباره اینکه چه چیزی در چلسی اشتباه پیش رفته است شفاف سازی کرد. او با اشاره به ادامه دادن خرید های گران قیمت چلسی در ژانویه و با ذکر اینکه باید ساختار مشخصی در باشگاه برقرار شود تا شرایط عوض شود گفت :" من کسی نیستم که به باشگاه بگویم چه کار کند اما با توجه به جایی که قبل بودم میتوانم بگویم ساختار و ساماندهی مهم ترین چیز است. این‌که مربی تصمیم آخر را درباره همه چیز بگیرد و بقیه نیز از مسیر او پیروی کنند. تیم های موفق همیشه مربی داشته اند که وارد باشگاه شده و برنامه کلی تعیین می‌کند که همه طبق آن پیش می روند. اگر افرادی از آن پیروی نکنند پس آن ها عضوی از تیم نخواهند بود و در این سطح باید به همین اندازه بی رحم بود. مرز باریکی بین پیروز شدن، دوم شدن و جایی که ما الان هستیم وجود دارد. طبق تجربه ای که من دارم این اتفاق وابسته به این است که همه اعضای باشگاه در یک مسیر یکسان قدم بردارند. "

2102