تیم برتر فصل لیگ انگلیس از نگاه بازی فیفا با حضور چهار آرسنالی

تیم برتر فصل لیگ انگلیس از نگاه بازی فیفا با حضور چهار آرسنالی

پایگاه خبری فوتبالی - 4 بازیکن از تیم آرسنال به تیم فصل لیگ جزیره راه پیدا کردند.

به گزارش فوتبالی، بعد از فصل قدرتمندی که توپچی ها گذرانده اند 4 بازیکن توپچی ها به ترکیب منتخب این فصل پریمیرلیگ راه یافته اند. با وجود 4 بازی باقی مانده دیگر سرنوشت قهرمانی لیگ از دستان آرسنالی ها خارج شده است. تیم آرتتا در حال حاضر فاصله زیادی با تیم های تعقیب کننده شان دارد و مدت بسیار طولانی را در صدر جدول لیگ گذرانده بودند، با این وجود تعجبی نیست که چندین بازیکن از آرسنال در FUT (تیم منتخب بازی فیفا) حضور داشته باشند.

آرون رمزدیل در این لیست به عنوان دروازه بان حضور دارد، ویلیام سالیبا در دفاع وسط، زینچنکو دفاع چپ و مارتین اودگارد هم در خط هافبک حضور دارند. غیبت بوکایو ساکا در این لیست احتمالا نکته شوکه کننده آن است با وجود این‌که او احتمالا در مجموع بهترین بازیکن فصل آرسنال بوده است. محمد صلاح بازیکن لیورپول در این ترکیب جلوتر از در پست وینگر سمت راست قرار گرفته است.

در واکنش به اعلام این ترکیب، رمزدیل با انتشار پستی در توییتر گفت :" این نمی‌تواند واقعی باشد! سال ها به عنوان یک بچه این بازی را انجام می‌داده ام و حالا در تیم منتخب سال قرار گرفته ام، شکلش را هم دوست دارم. از همه ممنونم."

با توجه به حضور سیتی در حال حاضر در صدر جدول لیگ و آتش به پا کردن شان سخت است که جایگاه ارلینگ هالند و کوین دیبروینه را در این لیست نادیده بگیریم. شاید بحث برانگیز ترین بازیکن این لیست کاسمیرو بازیکن منچستر یونایتد باشد. شکی نیست که این هافبک بازی های خوب زیادی را در این فصل انجام داده است اما هم‌چنین 7 بازی از 30 بازی را به خاطر محرومیت از دست داده است. او دو بار به خاطر اشتباه خودش از بازی اخراج شد و با ده نفره کردن تیمش آن ها را ناامید کرد.

تیم منتخب لیگ جزیره هنوز توسط فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام نشده است پس باَید دید که آیا آن ترکیب تغییری خواهد داشت یا خیر؟

شما کدام بازیکن را به این لیست اضافه یا از آن کم می‌کردید؟ بنظرتان این ترکیب انتخابی درست و منصفانه بوده است؟

2102